بصیرت آقای بازیگر

ما ایرانی هستیم، به عنوان ایرانی مرگ یک جوان، نوجوان، پلیس، سرباز و هموطن همه ما را متاثر می‌کند، باید یاد بگیریم مشکلات را در کنار یکدیگر و با صحبت کردن برطرف کنیم.

حسین رفیعی در گفت‌وگویی در اراک با اشاره به حوادث اخیر و ایجاد ناآرامی در کشور اظهار کرد: دخالت خارجی‌ها در مسائل داخلی کشور در حالی که در موارد مشابه در کشورشان، خود سخنی بر زبان جاری نمی‌کنند، جای تامل دارد و انسان بصیر و آگاه را به تفکر وامی‌دارد.

 وی تصریح کرد: به عنوان یک ایرانی راضی به مرگ هیچ هموطنی نیستم و از مرگ هموطن چه مهسا امینی باشد و چه سرباز و پلیسی که برای دفاع از امنیت و آرامش کشور انجام وظیفه می‌کند، متاثر و غمگین می‌شوم.

هنرمند مطرح صداو سیما گفت: اعتراض حق مسلم هر فردی است، اما اعتراض باید در چهارچوب قانون و منطقی باشد، اینکه به اسم اعتراض به اموال عمومی آسیب زده و جان و مال دیگران را با خطر مواجه کنیم، به هیچ عنوان اعتراض نیست و دیدیم در اتفاقات اخیر عده‌ای به بهانه اعتراض به دنبال ماهی‌گیری از آب گل آلود بودند و آب به آسیاب دشمن ریختند.

رفیعی اضافه کرد: به عنوان یک هنرمند که سال‌ها در صدا و سیما در خدمت مردم بوده و کارگری این مردم را کردم و اگر به جایی رسیدم به خاطر این مردم بوده است، به شدت با هرگونه ناآرامی مخالف هستم، در مسائل اخیر عدم شناخت و آگاهی عده‌ای موجب شد اعتراض به حق مردم به گوش مسوولان نرسد و شنیده نشود.

وی همچنین افزود: در مسائل اخیر حجم بالایی از بی‌اخلاقی‌ها در توهین به یکدیگر را شاهد بودیم، که جای بسی تاسف دارد، منِ حسین رفیعی که پُر از ایراد و مشکل در زندگی شخصی هستم، اجازه ندارم برای دیگران مسیر مشخص کنم، متاسفانه برخی از افراد که در فضای مجازی دنبال فالورو هستند درگیر مسائلی می‌شوند که اشراف و آگاهی لازم نسبت به آن ندارند، اما به راحتی در خصوص آن مسئله اظهار نظر می‌کنند.

بازیگر باسابقه صدا و سیمابیان کرد: ما ایرانی و دارای خانواده هستیم، به عنوان ایرانی مرگ یک جوان، نوجوان، پلیس، سرباز و هموطن همه ما را متاثر می‌کند، باید یاد بگیریم مشکلات را در کنار یکدیگر و با صحبت کردن برطرف کنیم.

رفیعی گفت: نباید اجازه دهیم عده‌ای آتش بیار معرکه شده و همچون دشمنان که به دنبال تجزیه و نابودی ایران عزیز هستند، از این آب گل آلود ماهی خود را صید کنند، امروز دشمنان به دنبال این هستند ایران و منطقه خاورمیانه در آشوب باشند تا آنها به راحتی بتوانند اهداف خود را دنبال کرده و سلاح‌های خود را به فروش برسانند.

وی تاکید کرد: من عاشق مردم، جوانان و کشورم هستم و سعی می‌کنم در خصوص موضوعی که آگاهی لازم نسبت به آن ندارم، سکوت کنم و در مورد هر مطلبی حرف نزنم، چرا که تخصص آن را ندارم.

ارسال نظرات

;