پروژه ۱۵ لایه

در حالی که پروژه آشوب‌سازی در ایران یک پروژه بسیار گران‌قیمت است و صهیونیست‌ها در کنار انگلیسی‌ها و امریکایی‌ها نمی‌خواهند آن را از دست بدهند، برای آن 15 لایه مختلف ترسیم کرده و در هر لایه قرار بود در مدت زمان 3 تا 6 روز اتفاقات مختلفی روی دهد.


به همین دلیل باوجود تعهد سعودی و امارات، از آنجایی که آن‌ها هیچ اراده‌ای از خود ندارند اجازه سکوت پیدا نکرده و به «نفاق» خود ادامه دادند. این موضوعی بود که سید ابراهیم رئیسی از آن‌ به عنوان «ریاکاری» یاد کرد. صحبت او مبنی بر اینکه این «ریاکاری» پشیمان کننده خواهد بود، یعنی آنکه ایران بر سر صحبت خود برای ادب کردن این طرف‌ها ایستاده است و بدون شک آن‌ها پیام را خواهند گرفت.

در حالی که پروژه به آشوب کشاندن ایران در حال حاضر لایه 13 خود را می‌گذراند و این پروژه از همان ابتدا برای دستگاه امنیتی کشور کاملاً فاش و آشکار بود (سیستم امنیتی به صورت کامل در طول دو دهه گذشته همه رفتارهای براندازانه و پروژه‌های آشوب سازی توسط کشورهای غربی به ویژه امریکایی‌ها را مطالعه و خروجی‌های خوبی از آن گرفته است) و از قبل می‌دانست قرار است دقیقاً چه اتفاقی روی دهد، صبر بسیار کرد، با حوصله رفتار نمود در نهایت نیز با عبور این پروژه از لایه 15 که در مورد آن پیش‌تر نوشته و تاکید کردیم که شامل ترور برخی مقامات و چهره‌ها خواهد بود، به پایان می‌رسد.

ارسال نظرات

;