واکنش ها به بیانیه اعتراضی عوامل فیلم«چرا گریه نمیکنی؟»

کاربران اینستاگرامی در بخش کامنت های پست فرشته حسینی، نسبت به توهین به جشنواره فجر واکنش نشان داند.

گذشته مانی حقیقی، فرشته حسینی، هانیه توسلی و جمعی دیگر از عوامل فیلم «چرا گریه نمیکنی؟» در پست اینستاگرامی اعتراضی اعلام کردند که در جشنواره فجر شرکت نخواهد کرد. این افراد در این اعلامیه ضمن توهین به جشنواره بیان اینکه «اگر در چند سال اخیر از جشنواره ی فجر پرهیز می کرده‌ایم امسال از دیدن نام خود در آن ننگ داریم» مدعی شدند «اگر در ارائه فیلم به جشواره اختیاری داشتیم مانع حضور آن میشدیم».

در این بیانیه همچنین ادعا شده «نقش آفرینی در آن فقط از سر رفاقت و همراهی با کارگردانش بوده و نه شاختی از تهیه کننده تازه کار و ناشناخته آن».

از جمله افرادی این پست اعتراضی را در اینستاگرام منتشر کرد، فرشته حسینی، بازیگر افغانی تبار سینما و همسر نوید محمدزاده بود. بازیگری که در گذشته نیز اظهارات اعتراضیش درباره ایران، با واکنش های منفی کاربران در بخش نظرات مواجهه شده بود، اینبار نیز با حجم زیادی از انتقادات روبه رو شد.

کاربران اینستاگرام در بخش کامنت های پست فرشته حسینی، نسبت به توهین به جشنواره فجر واکنش نشان داند. عموم مطالبه و واکنش کاربران بر مبنی این بود که هنرمندانی که ادعای عدم حضور خود در این جشنواره را داشته و شرکت در آن را مایه ننگ میدانستند و همچنان میدانند، چطور در گذشته در این فستیوال ملی شرکت کرده و از جوایز شهرت بدست آمده از آن استفاده می کردند. همچنین این کاربران مدعی شدند اکنون که قصد حضور در جشنواره ندارید، دسمتزد حاصل از بازی در این فیلم را پس داده و یا به مردم ایران اهدا کنند.

در همین راستا برخی کاربران نسبت به حرکت اعتراضی این‌چنینی هنرمندان، از عبارت «یک بام و دو هوا» استفاده کردند.

در ادامه واکنش کاربران در بخش نظرات پست اینستاگرامی فرشته حسینی را مشاهده می‌کنید.

‌‌

‌‌

‌‌

‌‌

‌‌

‌‌

‌‌

‌‌

‌‌

ارسال نظرات

;