لجن پراکنی به اسم دلسوزی برای مردم خوی

دور از انصاف و شرف است که سلبریتی ها در گرمای خانه و رختخواب بخواهند بر زخم مردم نمک بپاشند و به جای قدردانی از تلاش مسئولان امدادی در سرما، در حق آنان جفا کنند.

امیر غفارمنش، بازیگر تلویزیون و از سلبریتی های پرحاشیه در تازه ترین استوری خود که بهانه دلسوزی و هم دردی با مردم خوی منتشر شده خطاب به مسئولان نوشته است که «فکر کنید مردم خوی، مردم لبنان و سوریه هستند، اونجوریبراشون مایه بزارید!»



این طعنه بی شرمانه و جفا در حق مسئولان و مسئولان امدادی در حالی است که از ساعت ابتدایی حادثه موج خدمت رسانی گسترده همه نیروهای امدادی اعم از هلال احمر و نیروهای مسلح به مردم زلزله زده شروع شد. حتی وزیر کشور هم برای بررسی اوضاع نیمه شب به خوی رفت. رئیس جمهور هم دستور رسیدگی فوری به مردم زلزله زده را داد. ده‌ها تُن کالای امدادی هم به خوی ارسال شد.

البته هنوز کاسبی سیاسی - اقتصادی سلبریتی‌ها در ماجرای زلزله کرمانشاه از یاد مردم نرفته است.

دور از انصاف و شرف است که سلبریتی ها در گرمای خانه و رختخواب بخواهند بر زخم مردم نمک بپاشند و به جای قدردانی از تلاش مسئولان امدادی در سرما، در حق آنان جفا کنند.



خصوصا آنکه بخواهند خبیثانه در این بین با نام بردن از سوریه و لبنان کاسبی سیاسی کرده و عقده گشایی کنند. این در حالی است که عمده حضور ایران در سوریه و یا لبنان به نوعی متوقف کردن دشمنان در دورتر از مرزهای ایران است تا امثال داعش نتوانند جلوتر آمده و امثال این بازیگر بتوانند به لجن پراکنی خود بپردازند.

گفتنی است چندی پیش در اقدامی عجیب رسانه ملی این هنرپیشه را بدون توجه به فعالیت رسانه ای او در ایام اغتشاشات اخیر به عنوان مهمان در شب یلدا به قاب تلویزیون آورد که با انتقادات جدی همراه شد.

رفتار سلبریتی ها نشان داده است که همواره به اسم مردم در مقابل مردم قدم برداشته اند. از کاسبی با مشکلات مردم تا حمایت از قاتلان مدافعان امنیت نمونه‌هایی از این موضوع است.

ارسال نظرات

;