ادای احترام قاضی زاده هاشمی به شهدای استان کرمان و شهید حاج قاسم سلیمانی/کنگره ملی جانبازان شیمیایی و شورای ترویج فرهنگ ایثار کرمان برگزار می‌شود

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه 4 خرداد ماه با هدف دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و حضور در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کنگره ملی جانبازان شیمیایی وارد استان کرمان شد.

به گزارش شهید نیوز به نقل از «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با حضور در گلزار شهدای کرمان با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل به مقام والای سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و شهدای استان کرمان ادای احترام کرد.
معاون رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره هدف سفر به کرمان گفت: سفر به استان سرافراز و شهیدپرور و استان حاج قاسم سلیمانی باعث افتخار است و در این سفر ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسائل و مشکلات این عزیزان در گفت‌وگو با مسئولان استانی بررسی می‌شود.
وی افزود: مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایثارگران عزیز نیز در شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بازدید از پروژه‌های ایثارگران و حضور در کنگره ملی جانبازان شیمیایی در دستور کار این سفر قرار دارد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران برپا خواهد شد و مدیران بنیاد به شهرهای مختلف استان کرمان سفر خواهند کرد.

ارسال نظرات

;