پس لرزه های آدرس غلط اختلاس در بانک دی؛

آقای رئیس با جرات، عذرخواهی کنید

بجای ایجاد حواشی کاذب و فتنه‌انگیز، فورا عذرخواهی کرده و به ظلم و فسادهای آشکاری که در پرونده‌های موجود در واحد حقوقی بانک دارد خاک می‌خورد بپردازید.

 

 

 

 

در حالیکه پروژه های روی زمین مانده و بلاتکلیف بسیاری، در مجموعه‌های مالی و بانکی بنیاد وجود دارد و در برابر فسادهای مستند سالهای گذشته سکوت اختیار شده، حواشی مطرح شده در خصوص اختلاس چند هزار میلیاردی در بانک دی، به سرمایه‌های این بانک آسیب جدی رسانده و همچنان هم ادامه دارد.

 

جریان سازی‌های بدون پشتوانه اخیر نباید موجب انحراف افکار عمومی از پرونده های فساد مشهود و موجود در بانک دی شود و جالب است بدانید، همین چند پرونده قدیمی که به عمد دارد خاک می‌خورد، خودش هزاران میلیارد ارزش مالی برای بانک به همراه دارد!

 

کارهای روی زمین مانده‌ای نظیر: پروژه چشم تهران، پروژه برج شایان، پروژه خونه‌به‌خونه، پروژه هفت‌تیر، پروژه ملارد، پروژه لیزینگ و نیز، بررسی اعطای وام‌های کلان و البته بدون پشتوانه که به افرادی خاص پرداخت شده است و ... اموری است که باید به فوریت پیگیری شود.

 

با اینهمه، ادعای غلط و بی‌پشتوانه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص اختلاس در زیرمجموعه‌های بانک دی، اگرچه با عبارات مطرح شده از جانب قیطاسی مدیرعامل فعلی بانک، تاحدی فروکش کرد اما داستان هنوز ادامه دارد.

 

در پی بیان اظهارات نسنجیده و غیر مستند قاضی زاده‌ هاشمی در رسانه‌های عمومی، مبنی بر اختلاس در زیرمجموعه های بانک دی و نفی آن توسط آمار و ارقام با مراجعه به سودهای واریزی و بررسی کدال بانک دی، سهام این بانک همچنان در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد.

 

امری که گویا توسط عده‌ای سودجو به عمد طراحی شد، تا سرمایه خانواده‌های معزز ایثارگری کشور افت کرده و به تاراج رود.

 

در این بین مسئولانی که به اشتباه و با استناد به اطلاعات غلط افراد بی‌تخصص و بی‌صلاحیت اقدام به اعلام آمار و ارقام غلط نموده‌اند، همچنان از تکاپو باز نمانده و بجای عذرخواهی، به دنبال سندسازی کذب ولو به قیمت درست کردن پاپوش برای مدیران سابق هستند.

 

حال آنکه، در این سالها موارد مستند و متعددی علیه فساد و موارد مطروحه وجود دارد که آقایان مسئول در خصوص آنها کوتاهی وافر کرده‌اند. معلوم نیست که به دنبال مواردی کلا بی اساس و بی‌سند گشتن چه معنایی دارد؟

 

اگر بابت حرف‌هایتان مستندات مکفی دارید، بنیادشهید موظف است، سریعاً اقدام‌ و نتیجه را به جامعه جریحه‌دار شده ایثارگری، اعلام نماید و چنانچه اطلاعات ارائه شده ناقص، اشتباه، بی سند و یا دروغ بوده است، - که بوده است -، بجای ایجاد حواشی کاذب و فتنه‌انگیز، فورا عذرخواهی کرده و به ظلم و فسادهای آشکاری که در پرونده‌های موجود در واحد حقوقی بانک دارد خاک می‌خورد بپردازید.

ارسال نظرات

;