حفظ ثبات امنیتی جمهوری اسلامی خط قرمز نیروهای مسلح است

سرلشکر رشید گفت: حفظ ثبات امنیتی، استقلال، موجودیت و تمامیت ارضی ایران خط قرمز نیرو‌های مسلح است و نیرو‌های مسلح همواره آماده رویارویی راهبردی و عملیاتی و تاکتیکی با دشمنان هستند.

افتتاحیه همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران با هدف مرور برنامه‌های سالانه این نیرو، بصریت‌افزایی و تشریح تدابیر فرمانده کل قوا با حضور سردار سرلشکر پاسدار «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مشهد برگزار شد.

سردار رشید در این همایش اظهار داشت: حفظ ثبات امنیتی، استقلال، موجودیت و تمامیت ارضی ایران خط قرمز نیرو‌های مسلح است و نیرو‌های مسلح همواره آماده رویارویی راهبردی و عملیاتی و تاکتیکی با دشمنان هستند.

وی با اشاره به روابط دوستانه جمهوری اسلامی با همه‌ همسایگان گفت: اگر کشوری با قرار دادن پایگاه‌ها و امکانات خود زمینه مداخله قدرت‌های خارجی را در منطقه فراهم کنند بیششترین هزینه را پرداخت خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه نیروی زمینی سپاه پاسداران شالوده اصلی این نهاد مقدس است گفت: در سه دهه‌ گذشته نیروی زمینی سپاه با توان رزم و قدرت کوبنده خود از مرز‌های کشور در مقابل تهدیدات ضد انقلاب، گروهک‌های تکفیری قاطعانه دفاع کرده است.

حرکت انقلاب اسلامی توقف‌ناپذیر است

نماینده ولی فقیه در سپاه هم در این مراسم با اشاره به اینکه دشمنان با به راه انداختن جنگ ترکیبی در حوز‌های مختلفی همچون اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به دنبال ضربه زدن به مبانی فکری انقلاب اسلامی است گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هیچگاه دست از دشمنی برنداشته و برنامه‌های مختلفی برای ایجاد اختلال در روند توسعه گفتمانی این انقلاب الهام‌بخش دارند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاجی‌صادقی ادامه داد: جبهه استکبار هر آنچه می‌توانست، مقابل انقلاب اسلامی انجام داد، اما در برابر توانمندی و روحیه انقلابی ملت بزرگ ایران و شکست‌های پی در پی در منطقه، کاری از پیش نبرد افزود.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی با وجود همه موانع و فشار‌های دشمنان هرگز متوقف نشده است.

ارسال نظرات

;