بیانیه کانون‌های فرزندان شاهد در محکومیت اهانت میرفتنه به سردار همدانی

ما فرزندان شهدا با پدر عزیزمان، حاج حسینِ نور چشممان تجدید عهد می‌کنیم و یاد آور می‌شویم که لحظه‌ای از آرمان‌هایی که در راهشان با همه‌ وجود ایستاده‌ایم، عقب نمی‌نشینیم و اجازه نخواهیم داد راهی را که پدرانمان با سر پیموده‌اند، عده‌ای بیماردل لگدمال خود کنند.

 

 

۳۴ کانون و جمعیت های فرزندان شاهد در سراسر کشور با انتشار بیانیه‌ای اهانت به قهرمانان ملی را محکوم و اعلام کردند: ما فرزندان شهدا با پدر عزیزمان، حاج حسینِ نور چشممان تجدید عهد می‌کنیم و یادآور می‌شویم لحظه‌ای از آرمان‌هایی که در راهشان ایستاده‌ایم، عقب نمی‌نشینیم.

در بخشی از این بیانیه آمده است: دیگر بار جریان نفاق، نقاب از چهره افکنده و خبث طینت خود را با اهانت به شهیدان و قهرمانان ملی نمایان کرده است. جریانی که مکرر در مکرر از طرف مردم ایران طرد و به ذلت کشانده شده است؛ از تنگه مرصاد تا فتنه ۸۸ جریانی که هدفش از بین بردن عزت مسلمین و نابودی کیان ایران عزیز اسلامی‌مان است....

در بخش پایانی بیانیه آمده است: ما فرزندان شهدا با پدر عزیزمان، حاج حسینِ نور چشممان تجدید عهد می‌کنیم  و یاد آور می‌شویم که لحظه‌ای از آرمان‌هایی که در راهشان با همه‌ وجود ایستاده‌ایم، عقب نمی‌نشینیم و اجازه نخواهیم داد راهی را که پدرانمان با سر پیموده‌اند، عده‌ای بیماردل لگدمال خود کنند. پیمان خود را با امام زمان‌مان ارواحنا فداه و حضرت امام خامنه ای را از سر میگیریم که ما سلاله شهیدان جان بر کفان راه عزت اسلام هستیم.
به تاسی از بانوی صبر و استقامت زینب کبری سلام الله علیها خطاب به دشمنان این آب و خاک می گوییم: هرآنچه از مکر و حیله بلدید به کار ببندید و هرآنچه می توانید در دشمنی بکوشید حال آنکه نام شهیدان حسین از صفحه افتخارات تاریخ پاک شدنی نیست.

امیرعلی

باسلام و درود به ارواح پاک شهدا مخصوصا حاج حسین همدانی مشخصه که میرحسین در انزواست و میخاد با این حرفش یه خودی از خود نشون بده و به غرب ثابت کنه که هنوز غلام حلقه بگوش آنهاست وگرنه آدم عاقل به شهدا که خط قرمز ماست و بهشون تعصب داریم توهین نمیکنه این آقا به سیم آخر زده براش دعا کنین معلومه وضع روحی خوبی نداره

ارسال شده در : 22 مرداد 1401 ساعت 18:27


حدادی

کسانی که از این شخص حمایت کردند و دنبال رفع حصر بودن باید شرمنده باشند موسوی باید به جرم جنایات و خیانت و فتنه 88 محاکمه شود

ارسال شده در : 22 مرداد 1401 ساعت 22:49


نظری

آیابه نظرتون درپس این اتفاق، بایدازمقام هویدای شهیدهمدانی دفاع کنیم یایکباربرای همیشه دهان یاوه گویان روببندیم؟

ارسال شده در : 23 مرداد 1401 ساعت 22:15


حقیقت

تفکری که برای شناخته نشدن یا بهتر بگوییم رسوا نشدن در پس اصطلاح اصلاح طلبی خود را پنهان کرده است، در واقع جریان ضد مذهبی ای هست که ریشه در روشنفکری و فراماسونری وارداتی از اروپا دارد و سابقه اش به نهضت مشروطیت می رسد! این جریان سیاسی ــ اجتماعی همان تفکری است که شیخ فضل اللّه نوری را بر سر دار برد، میرزا کوچک خان را تنها گذاشت، آیت اللّه مدرس را تبعید و شهید و آیت اللّه کاشانی را خانه نشین کرد و اکنون هم اگر به همان شکل قادر به از میان برداشتن جریان روحانیت انقلابی نیست، در عوض تلاش می کند تا حیثیت روحانیت انقلابی را دار بزند!

ارسال شده در : 24 مرداد 1401 ساعت 22:50


ارسال نظرات

;