همه را ما بردیم

نیاز به توضیح ندارد که در همین یک هفته اخیر در چند جبهه متفاوت با دشمن خونخوار و تاریخی در حال جنگ بوده و همه این نبردها را هم ما بردیم. وجود

 هیاهوی تبلیغاتی سنگین آمریکایی‌ها برای کمرنگ شدن این پیروزی‌ها باید نگاهی به لبنان کرد جایی که صفر تا صد خواسته مقاومت در مورد تعیین مرزهای دریایی و سرمایه‌گذاری در میادین گاز این کشور به نتیجه رسید و رژیم صهیونیستی ناچار شد در برابر سلاح مقاومت کوتاه بیاید و آمریکا نیز در تحریم لبنان سرافکنده شد.

در یمن جایی که عربستان و امارات به نیابت از آمریکا نفت این کشور را غارت می‌کردند تا خرج اشغالگری خود در این کشور کنند، فقط با پرواز چند فروند پهپاد تمام آرزوهایشان بر باد رفت و هیچ نفتکشی به ساحل در نزدیک نشد.

 در عراق در همین هیاهوها هم رئیس‌جمهور معرفی شد هم نخست وزیر جدید دولت را معرفی کرد و همه می‌دانند که این رئیس جمهور این نخست وزیر به کجا نزدیک هستند و از کجا آمده‌اند.

مورد اوکراین هم که دیگر نیازی به نوشتن دوباره نیست اما در مورد داخل همه می‌دانند دارد چه اتفاقی می‌افتد و باوجود هزینه‌ها پیروز نهایی کیست.

بله، ما ریشه در خاک داریم و قدرتمندیم. 

 

سجاد

مطالبه شون بی پایه هست ، هیچ ساختار و آینده ای نداره و نتونستن همه رو راضی کنن . با مخالفین خیلی بد برخورد کردن و اوضاع رو خرابتر کردن. 1 مساله دیگر هم هست و اون اینه که متاسفانه اپوزوسیونهایی مثل اسراییل و داعش کمال همکاری رو باهاشون داشتن

ارسال شده در : 9 آبان 1401 ساعت 04:35


ارسال نظرات

;