نقش دهه هشتادی ها در اوج گرفتن انقلاب

راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به تغییر زیست بوم دهه هشتادی و نودی ها در فضای مجازی با هدفگذاری دشمن گفت: باید شیوه مبارزه با دشمن و اقناع سازی نسل جوان تغییر کند.

حاج حسین یکتا عصر چهارشنبه در نخستین مراسم پاسداشت مردمی میرزا کوچک خان جنگلی در سالن همایش‌های تالار مرکزی رشت، اظهار کرد: راه میرزا ابدی و جاودانه است و یاد این بزرگ مرد بعد از یک قرن با شور و شعف خاصی گرامی داشته می‌شود.

وی با اشاره به نقاط مشترک مکتب میرزا و حاج قاسم، افزود: پرداخت به ابعاد وسیع و گسترده مکتب میرزا و حاج قاسم باید مورد توجه قرار گیرد.

راوی دوران دفاع مقدس با بیان اینکه قصه انقلاب عشق و عاشقی است، گفت: عشق بازی رزمندگان و شهدا از ابتدای انقلاب تاکنون نمایان گر جلوه عاشقی انقلاب اسلامی است.

یکتا با بیان اینکه قیام میرزا برای رضای خداوند بوده است، اضافه کرد: بهترین مسیر رسیدن به تعالی و خوشبختی راه شهدا است.

وی با اشاره به جایگاه و عظمت شهدا، افزود: هنوز آنگونه باید و شاید جایگاه والای شهدا نشان داده نشده است.

راوی دوران دفاع مقدس با بیان اینکه آزادی بیت المقدس نزدیک است، گفت: اثرگذاری نظام اسلامی در منطقه و جهان موجب عصبانیت دشمن شده است.

یکتا با بیان اینکه انقلاب اسلامی گلوی دشمن را در پشت دیوارهای بیت المقدس گرفته است، اضافه کرد: نفس‌های دشمن به شماره افتاده است و در منجلاب مرگ و نابودی دست و پا می‌زنند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و توطئه‌های دشمن، افزود: دشمن با شعار آزادی دنبال تجزیه ایرانِ قوی است اما با شکست مواجه می‌شود.

راوی دوران دفاع مقدس به تجزیه و تحلیل فتنه انگیزی ها و کینه ورزی های دشمن در چهل و اندی سال انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: دشمن با جنگ سخت، تحریم‌های اقتصادی و برپایی فتنه‌های مخملی نتوانست به انقلاب اسلامی ضربه بزند وارد فاز جدیدی از مبارزه و براندازی نظام شده است.

یکتا با اشاره به گسترش فضای مجازی، اضافه کرد: زیست بوم جوانان دهه هشتادی و نودی در فضای مجازی با هدف گذاری دشمن تغییر کرد.

وی با اشاره به خلاءهای فرهنگی و رسانه‌ای، افزود: حال نسل جوان امروز خوب نیست و این قشر دچار جنگ ادراکی و تفهیمی شدند.

راوی دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رویکرد مبارزه دشمن علیه نظام اسلامی تغییر کرده است، گفت: شیوه مبارزه با دشمن و اقناع سازی نسل جوان باید تغییر کند.

یکتا با بیان اینکه نسل جوان خودشان را برای ظهور آماده کنند، اضافه کرد: شواهد و قرائن نشان می‌دهد که خبری مهم و سرنوشت ساز در راه است.

وی با اشاره به نقش مهم نسل جوان و نوجوان در دوام و قوام انقلاب اسلامی، افزود: دهه هشتادی‌ها انقلاب اسلامی را به اوج خود می‌رسانند.

ارسال نظرات

;