باشگاه راه‌یاب ملل مریوان تیم اخلاق لیگ والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال کاپ تیم اخلاق لیگ برتر مردان سال 1401 را به مدیرعامل باشگاه راه‌یاب ملل مریوان اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدنیوز، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال امروز (چهارشنبه 24 اسفند) به همراه میلاد تقوی دبیرکل، نشستی با مدیرعامل و سرمربی تیم راه‌یاب ملل مریوان داشت و در این جلسه کاپ تیم اخلاق لیگ برتر مردان سال جاری را به راه‌یاب ملل مریوان اهدا کرد.

 

داورزنی در این باره گفت: از نظر فدراسیون والیبال، حضور تیم راه‌یاب ملل مریوان در لیگ برتر، برابر با قهرمانی است، زیرا باعث ایجاد احساس‌های خوب مانند قومیت در مردم این استان می‌شود.

 

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این‌که به مناطق محروم و دورافتاده از مرکز، نگاه خاص داریم، گفت: برنامه‌های توسعه والیبال در مناطق مرزی داریم و تلاش می‌کنیم که مردم این مناطق، ایرانی بودن خود را حس کنند. ایجاد فضای امن ورزشی برای خانواده‌های این مناطق بسیار اهمیت دارد.

سی‌‎و‌ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران که از روز چهارشنبه ششم مهرماه با حضور 14 تیم آغاز شده بود، سه‌شنبه 16 اسفند با قهرمانی شهداب یزد به پایان رسید. تیم لبنیات هراز آمل به مقام نایب قهرمانی دست یافت و تیم‌های پاس گرگان و پیکان تهران عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

;