رفتن قاضی زاده به روسیه قوت گرفت

با آغاز جابجایی سفرا و بازگشت جلالی سفیر ایران در روسیه، محتمل ترین گزینه برای جایگزینی وی قاضی زاده هاشمی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

ازمدتها پیش سخن از سفیری قاضی زاده در روسیه مطرح است اما به دلایلی نظیر جنگ روسیه و اکراین این مهم به تعویق افتاده بود. اکنون با شروع جابجایی سفرا و بازگشت سفرای ایران در چین و روسیه از این کشورها، گفته می شود که قاضی زاده جایگزین جلالی خواهد بود.

قاضی زاده هاشمی که علیرغم گفته ها و شنیده ها پس از انصراف از کاندیداتوری ریاست جمهوری به نفع رئیسی در بنیاد شهید و امور ایثارگران و به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس این بنیاد مشغول به کار شد، در مدت خدمتش در بنیاد شهید و امور ایثارگران کارنامه ناموفقی از خود نشان داده و انتقادات و نارضایتی های بسیاری را در جامعه هدف ایجاد کرد.

 

اکنون امید می رود با رفتن احتمالی قاضی زاده به روسیه، فرد جایگزین وی منشاء خدمت بوده و آسیب های ناشی از سوء مدیریت های اخیر را جبران نماید.

محمد

امیدوارم هرکسی که میاد غرامت چنگ رو پیگیری کنه و حق به حق دار برسه

ارسال شده در : 29 خرداد 1402 ساعت 17:55


آرش

انشاالله که خبر شما به واقعیت بینجامد.

ارسال شده در : 29 خرداد 1402 ساعت 18:23


امین

بفرستیدش به سیبری شاید کمی کار یاد بگیرد

ارسال شده در : 29 خرداد 1402 ساعت 18:24


مفسر

بره دیگه برنگرده، ایشالله

ارسال شده در : 29 خرداد 1402 ساعت 18:25


سیدمحمدرضاعظیمی

باسلام وخسته نباشیدبنظربنده اگردراین مودت ازشخصی دیگرکه امتحانش راپسداده وتجربه بالایی داشته باشداستفاده شود.البته اول انسانی بارونیه ای جهادی وسیعی که فقدبرای رضای خدا کارکنددراولوبت است.باتشکر.

ارسال شده در : 29 خرداد 1402 ساعت 20:10


دکترفرنیان

هرچی خوبه و به نفع جامعه هدف است اتفاق بیفتد

ارسال شده در : 29 خرداد 1402 ساعت 20:20


ولی

حتما میخان اونجاهم بنیاد شهید بزنن و خون روسیه رو تو شیشه کنن

ارسال شده در : 4 تیر 1402 ساعت 21:57


ارسال نظرات

;