سرپرست اداره کل استعدادیابی و تربیت مدیران آینده ایثارگر:

استعداد خانواده‌های شاهد و ایثارگر در مسیر خودشکوفایی است

سرپرست اداره کل استعدادیابی و تربیت مدیران آینده ایثارگر گفت: استعداد خانواده‌های شاهد و ایثارگر در مسیر خودشکوفایی است.

به گزارش شهید نیوز به نقل از «ایثار»، محمد تقی طاوسی، سرپرست اداره کل استعدادیابی و تربیت مدیران آینده ایثارگر گفت: انقلاب اسلامی برای ما تبلور تمام نیکی‌هاست، این تبلور نیکی برای ما به عنوان خادمان این قشر عزیز در ساحت خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر به ظهور و بروز رسیده است.
وی افزود: دهه فجر چشم انداز روشنی برای ارائه گزارش فعالیت‌های سازمان‌ها و اداراتی است که حاصل همین انقلاب شکوهمند هستند. در ماه‌های گذشته طی تفاهم‌نامه‌ها و مذاکرات صورت گرفته با روسای دانشگاه‌های «شهید بهشتی» و دانشگاه «صنعتی شریف» و چند دانشگاه مرجع دیگر مسیر برپایی نخستین آزمون استعدادسنجی خانواده‌های شاهد و ایثارگر را مهیا کرده‌ایم که به زودی ثمرات آن مشاهده خواهد شد.
سرپرست اداره کل استعدادیابی و تربیت مدیران آینده ایثارگر افزود: ایجاد این اداره کل از ابتکارات دولت سیزدهم بوده است که با هدف استعدادیابی و تربیت مدیران متعهد و مستعد به وجود آمده است.
طاوسی با بیان اینکه نقشه راه ما با اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با محوریت استعدادیابی و هدایت مدیریت سازمانی ترسیم شده تا در برنامه‌ای زمان‌بندی شده بتوانیم خدمات متفاوت و مشخصی را به خانواده های شاهد و ایثارگر ارائه کنیم، تصریح کرد: در کوتاه مدت مسائلی چون شناخت دقیق جامعه آماری، تدوین نیازهای علمی، ارتقا آنی فرآیندهای مثبت و ترمیم آسیب‌ها در کنار ایجاد زمینه‌های ارتباط مستمر با جامعه هدف مدنظر است.
وی افزود: در میان مدت طرح‌ریزی برنامه‌های مدون، هم‌فکری با صاحب نظران حوزه‌های استعدادیابی و تربیت مدیران با هدف مدل‌سازی و بهره‌گیری از تجارب دیگر سازمان‌ها و نهادها یا مجموعه‌های اثرگذار در مسیر هم‌افزاری و بومی‌سازی و تئوریزه کردن روش‌های استعدادیابی جامعه هدف پیگیری خواهیم کرد.
سرپرست اداره کل استعدادیابی و تربیت مدیران آینده شاهد و ایثارگر اضافه کرد: در بلندمدت نیز دست‌یابی به جایگاه منسجم در حوزه توانمندسازی جامعه ایثارگری و هدایت استعدادها در مسیر خودشکوفایی علمی و تجربی جامعه هدف مد نظر است.
طاوسی ابراز امیدواری کرد تا تاثیرات تحولی این اداره کل در دیگر ادارات بنیاد و حتی سازمان‌های هم‌طراز هم دیده شود.
شایان ذکر است؛ اداره کل استعدادیابی و تربیت مدیران آینده شاهد و ایثارگر به دستور ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران از ابتدای سال جاری فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

محمدی

عالی

ارسال شده در : 26 فروردین 1403 ساعت 17:13


ارسال نظرات

;