برای جامعه رهای ایرانی چه خوابی دیده اند؟

دین تازه سلبریتی ها +عکس

نخستین باری که در سال های اخیر، سلبریتی ها به برهم زدن جو کشور پرداختند را همه به خوبی به یاد داریم؛جریانات منتهی به فتنه ۸۸ و حوادث پس از آن.

عدم برخورد مناسب با این جماعت همیشه طلبکار معاف از مالیات، منجر به دخالت آشکار ایشان در امور سیاسی و تعیین کنندگی فرهنگی شد.

در جریانات منتهی به شورش موسوم به زن زندگی آزادی، عمده ترین نقش ها و کلیدی ترین تکالیف نیز با این جماعت بود.

منحرفینی که از قبل دین و انقلاب به جایی رسیده و اکنون مانند درندگان وحشی با دستور مستقیم دشمنان این ملت، به صورت انقلاب و جمهوری اسلامی چنگ زده و فردای براندازی را ترسیم کرده و جفتک پرانی می کردند. برخی با کشف حجاب و پست های اینستاگرامی گام های نخست این شورش را مدیریت کردند و برخی با ارائه مطالب محرک آتش بیار معرکه بودند.

‌بی شک عدم برخورد مناسب با این جماعت به وضع کنونی امنیت، عفاف، آرامش اجتماعی و حجاب دامن زده است.

اکنون در اقدامی ناشایست و البته جدید،سلبریتی ها اقدام به عادی سازی بوسه و آغوش نامحرم تحت عنوان هوادار می کنند!

به عنوان مثال، در ویدیویی که به تازگی از "شهاب حسینی" منتشر شده،اقدام به حرام الهی در ملا عام تحت عنوان بوسه هواداران وایرال شده است.

چنانچه برخورد صحیحی با این مسئله نیز صورت نگیرد، در سال جدید شاهد بی بندو باری و اعمال منافی عفت بیش از حد تصور در سطح جامعه خواهیم بود.

امری که باتوجه به توضیحات گفته شده،قطعی است و مسئولین و نهادهای مختلف فرهنگی نیز همچنان در خواب غفلت (یا شاید هوشیاری خواب گونه) به سر می برند!

مشخص نیست با ادامه ارائه وجوه دینی مختلف ازجانب سلبریتی ها شاهد چه حرکاتی در سطح جامعه که به شدت متاثر از این جماعت زالو صفت انگل مسلک است خواهیم بود.

با احترام به معدود سلبریتی های باغیرت و مومن، باید دید آیا سطوح مدیریتی کشور برای مدیریت این رفتارها، اقدامی درخور ارائه خواهد کرد یا افسار هدایت جوانان و جو فرهنگی جامعه همچنان بر دوش سلبریتی های نادان دین ستیز با حاشیه امن عدم برخورد قانونی خواهد بود؟

اگر طی حوادث ۱۴۰۱ تنها با یک سلبریتی برخورد صحیح می شد قطعا کار به وضع فجیع خیابان های ایران در امروز نمی رسید. 

ضد سلبریتی

زرشککککک با کی برخورد کردن که با این یارو بکنن

ارسال شده در : 12 فروردین 1403 ساعت 12:58


ارسال نظرات

;