مادر شهیدان والامقام «انصاری رامندی» به لقاءالله پیوست

مرحومه حاجیه خانم «زلیخا دانسفهانی» مادر شهیدان والامقام «مصطفی و موسی‌الرضا انصاری رامندی» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش شهید نیوز به نقل از «ایثار»، مرحومه حاجیه خانم زلیخا دانسفهانی مادر شهیدان والامقام «مصطفی و موسی‌الرضا انصاری رامندی» که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، پس از سال‌ها مجاهدت، در محله عباسی منطقه17 تهران دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیدان رامندی، درگذشت این مادر بزرگوار دو شهید را تسلیت گفت.
براساس این گزارش پیکر مادر شهیدان رامندی با بدرقه مردم قدرشناس محله عباسی تهران تشییع و درقطعه 25بهشت زهرا(س)به خاک سپرده شد.
شهید مصطفی يكم آبان ۱۳۴۴، در شهرستان قزوين به دنيا آمد. تا دوم متوسطه درس خواند. كارمند گمرك فرودگاه بود. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. بيست و دوم دی ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت تركش خمپاره به كمر، شهيد شد. مدفن وی در بهشت‌زهرای شهرستان تهران قرار دارد. 
شهید موسی‌الرضا دوم خرداد ۱۳۳۸ در شهرستان تهران به دنيا آمد. تا پايان دوره متوسطه درس خواند و ديپلم گرفت. كارمند جهادسازندگی بود. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. دهم تير ۱۳۶۵ با سمت تخريب‌چی در مهران بر اثر انفجار مين به شهادت رسيد. پيكر وی را در بهشت‌زهرای زادگاهش به خاك سپردند.

ارسال نظرات

;