ثبت‌نام ۱۳ هزار نفر در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان تا امروز

امکان ویرایش اطلاعات بعد از اصلاحیه دفترچه فراهم است.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با اشاره به اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و ثبت‌نام ۱۳ هزار نفر تا امروز گفت:  با اصلاحیه‌ای که انجام شد، امکان ویرایش اطلاعات برای افرادی که قبل از اصلاحیه ثبت‌نام کرده بودند، فراهم شده است.

با هماهنگی سازمان امور استخدامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران، ثبت‌نام برای آزمون استخدامی در ۳۱ دستگاه، وزارتخانه و سازمان تا پایان فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت. 

آزمون استخدامی در نیمه خردادماه و نتایج این آزمون نیز یک ماه بعد اعلام شده و مواد آزمون مبحث‌های عمومی خواهد بود.

داوطلبان با توجه به رشته تحصیلی و علاقه خود می‌توانند بین یک تا پنج اولویت شغلی را انتخاب کنند. پس از قبولی در آزمون مدنظر قبول‌شدگان جهت انجام گزینش و سایر امور به دستگاه مربوطه معرفی خواهند شد.

اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی در ۱۱ فروردین ماه به دلیل اضافه شدن فایل برخی از مشاغل از جمله مجموعه وزارت علوم انجام شده است و پس از اصلاحیه تعداد دستگاه‌ها از ۲۹ دستگاه و سازمان به ۳۱ مورد افزایش پیدا کرده است.

بعد از این اصلاحیه امکان ویرایش اطلاعات و تعیین اولویت‌ها برای افرادی که قبل از اصلاحیه ثبت‌نام کرده بودند، فراهم شده است و تا به این لحظه حدود ۱۳۰۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که از میان ثبت‌نام‌شدگان، ۶۷۰۰ نفر زن و بقیه مرد هستند.

ارسال نظرات

;