بازدید نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز ۵ اردیبهشت ماه از معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران بازدید به عمل آورد و در جریان بودجه فرهنگی بنیاد قرار گرفت.

به گزارش شهید نیوز به نقل از ایثار، حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران بازدید به عمل آورد و در جریان بودجه فرهنگی بنیاد قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدا در نشستی با محمود پاکدل،  سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان فعالیت‌های این معاونت برای خدمات به جامعه ایثارگری قرار گرفت.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این معاونت در خصوص بودجه بنیاد پرداخت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد که افزایش بودجه باید موجب افزایش سرمایه اجتماعی از جمله اعتماد به نظام، رضایتمندی جامعه ایثارگری باشد. لذا باید برنامه‌ها  متناسب با رویکرد فرهنگی باشد. همچنین بودجه فرهنگی در نظر گرفته شده باید منطقی و متناسب با ماموریت‌های بنیاد باشد.

در پایان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از بخش‌های مختلف معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران بازدید به عمل آورد.

ارسال نظرات

;