​​​​​​​دیدار سرپرست بنیاد آذربایجان شرقی با 6 خانواده شهید در عجب شیر

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در جریان سفر به عجب شیر به صورت جداگانه با مادر چند شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهید نیوز به نقل از «ایثار»، علی‌اکبر سلمانی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در جریان سفر به عجب شیر به صورت جداگانه با مادر شهیدان والامقام «عبدالعظیم، عبدالصمد و حسن زنده‌دل»، والدین شهید والامقام «اصغر جوادی شورگل»، مادر شهید والامقام «عباس محمودزاده»، مادر شهید والامقام «سیدرضی مداین»، مادر شهید والامقام «میروهاب رضوی» و مادر شهید والامقام «جواد شاهی» دیدار و گفت‌وگو کرد و با اهدای لوح سپاس، ایشان را مورد تکریم قرار داد.

رحمان اصلی‌زاده معاون تعاون و امور اجتماعی و علی شعربافی نژاد کارشناس دارو و تجهیزات پزشکی معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و حجت الاسلام والمسلمین مهدی ابوالحسنی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عجب شیر نیز در این دیدارها حضور داشتند.
 
سلمانی برای حضور در ششمین جلسۀ منطقه ای «تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حوزه معاونت تعاون و امور اجتماعی» به عجب شیر سفر کرده بود.
 
در این جلسه سرپرست بنیاد آذربایجان شرقی، معاون تعاون استان و روسای ادارات این معاونت به هم اندیشی با روسا و کارشناسانِ متناظر در بنیادهای عجب شیر، اسکو و آذرشهر پرداخته و راه های بهبود و تحول خدمت رسانی در سال 1403 را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ارسال نظرات

;