آتش قاضی زاده به جان دانشگاه شاهد در تقلای بقا

طومار نویسی دستوری در دانشگاه شاهد

تغییر مدیریتی در دانشگاه شاهد و انتخاب فردی بدون سوابق مرتبط در ریاست دانشگاه و ورود افراد نابخرد در حوزه های علمی، فرهنگی و آموزشی موجب انزوای این دانشگاه شده و اکنون همان ها در تلاش برای ابقا هستند.

دانشگاه شاهد، دانشگاهی که روزگاری نه چندان دور، نامش در کنار دانشگاه های مطرح تهران، در رویدادهای خاص علمی برده می شد، این روزها حال و روز خوبی ندارد.

 

 دانشگاهی که روزگاری، اغلب نخبگان دینی، سران کشور و خانواده های مذهبی برای تحصیل فرزندانشان در آنجا، سر و دست می شکاندند، امروز حال و روز آن چه شده است؟ مظلوم و منفعل چشم به تصمیمات مودی رئیس بنیاد شهید و مدیران غیر دانشگاهی اش، چشم دوخته یا در بسیاری موارد به آنها هم توجهی ندارد و دچار مشکلاتی است که روز به روز حال این مجموعه علمی و فرهنگی ارزشمند را وخیم تر می کند. افول شدید فرهنگی و آموزشی این دانشگاه در دوسال گذشته به بیشترین میزان خود رسیدهاست.

وقتی قاضی زاده هاشمی بدون شناخت بنیاد؛ دانشگاه و پتاتسیل ارزشمند این مجموعه، احمد چلداوی را به عنوان رئیس این مجموعه گمارد و ایشان نیز بدون برنامه و نقشه راه به ماشین امضای اعطای پست تبدیل شد، مشکلات شروع شد.

 بر اساس شنیده ها در روزهای گذشته تیم مدیریتی دانشگاه متشکل از احمد چلداوی و مشاور سالخورده آن، سید احمد ساویز، در سودای ابقاء، به جمع آوری طوماری از کارکنان مشغولند.

 

مدلی نخ نما که محلی از اعراب ندارد. با بررسی وضعیت بنیاد شهید و مشکلات فراوان این مجموعه، فشارها و اعتراضات موجود، قطعاً قاضی زاده هاشمی بیش از این برای این دانشگاه هزینه تراشی نخواهد کرد چون می داند ادامه این روند قطعاً دامن گیر مدیریت خودش در بنیاد خواهد شد.

روح الله

دانشگاه شاهد در دوسال گذشته نابود شده است. هیچ خروجی ندارد. دانشجو کارمند استاد ناراضی

ارسال شده در : 16 خرداد 1403 ساعت 14:22


محمد....

به عنوان کسی که از نزدیک وضعیت این مجموعه را میبینم بسیار متاسفم برای قاضی زاده هاشمی، چون ایشان را علت اصلی این عقبرفت در دانشگاه شاهد میدانم. اخبار جالبی از وقایع دانشگاه بگوش نمیرسد. هرچقدر پیشتر میرویم اوضاعش خرابتر میشود. احمد چلداوی اصلا در قواره این مجموعه نیست. یک مدیر توانمند میتواند به تمامی مشکلات فائق آید

ارسال شده در : 16 خرداد 1403 ساعت 14:26


اکبری

قاضی زاده الان باید برای ماندن خودش طومار جمع کنه خودش هم رفتنی شده چه برسه به چلداوی😄

ارسال شده در : 16 خرداد 1403 ساعت 14:38


شاهیوند

مگر در دانشگاه کسی هم مانده؟ همه رفتند خیلی از اساتید و کارکنان دانشگاه شاهد انتقالی گرفتند بعداز آمدن چلداوی و تیمشان

ارسال شده در : 16 خرداد 1403 ساعت 15:17


رمضان نژاد

لجن پراکنی شما علیه دانشگاه شاهد با چه هدفی صورت می گیرد؟ به معاد اعتقاد دارید؟

ارسال شده در : 23 خرداد 1403 ساعت 17:04


زارع

بله بنده هم تایید میکنم این موضوع در دانشگاه شاهد رخ داده ولی جای تاسف فراوان داره

ارسال شده در : 24 خرداد 1403 ساعت 15:14


ارسال نظرات

;