قاضی زاده در ریاست جمهوری با بیم ها و سوال ها

با احساس تکلیف قاضی زاده هاشمی برای اداره کشور آنهم درحالیکه در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ناموفق ترین کارنامه چنددهه اخیر را به خود اختصاص داده است، جامعه ایثارگری کشور دچار شائبه سواستفاده از امکانات بنیاد در این راستا شده است.

فرصت بی نظیر خدمت قاضی زاده هاشمی به جامعه ایثارگری کشور که توسط شهید مظلوم رئیسی و به پاس انصراف وی از کاندیداتوری ریاست جمهوری به نفع رئیس جمهور فقید به وی اعطا شد اگرچه می توانست یک نقطه عطف برای پزشک بی تجربه در عرصه خدمت رسانی اجرایی باشد، با خامی خود و مشاوران سطح پایینش به افت جایگاه وی بدل شد و اکنون مشخص نیست با چه امیدی دوباره برای ریاست جمهوری نیز احساس تکلیف و ثبت نام کرده است.

 

اینکه قاضی زاده هاشمی این بار با چه انگیزه ای پا به عرصه انتخابات این دوره گذاشته و درصورت حضور قطعی تا آخرین لحظه روغن ریخته و رای نداشته خود را نذر کدام امامزاده می کند و به نفع چه کسی انصراف خواهد داد تا سهمی نیز از دولت جدید داشته باشد امری است که در این مقال نمی گنجد اما شورای محترم نگهبان می تواند ضمن بررسی سوابق اجرایی و عملکردی دور قبل کاندیداها تصمیم گیری شایسته ای درباره آینده کشور و مردم داشته باشد.

 

درکنار توجه به سوابق و عملکرد قاضی زاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران، سوالی که اکنون در اذهان جامعه ایثارگری مطرح است این که آیا قاضی زاده از فرصت ها و منابع در اختیار خود برای مشارکت در انتخابات استفاده خواهد کرد یا خیر؟

 

آیا فرصت سوزی خدمت به ایثارگران کشور در قبال مانورهای تبلیغاتی و مشارکت در جلسات مربوط به انتخابات رخ نخواهد داد و ایشان در آخرین روزهای خدمت، از این امکان استفاده کرده و حداقل این چند صباح آخر را در خدمت خواهد گذراند یا از هم اکنون پرونده مدیریت ناشیانه خود را خواهد بست و هیچ چیزی را جبران نخواهد کرد و خود را برای کرسی های مهم تری که احتمالا در شان خود می بیند آماده می کند؟

 

خوب است جناب قاضی زاده کلاه خود را قاضی کند و این پرسش ها را که برای جامعه ایثارگری کشور در کنار انتقاد از وضعیت مدیریت ناکارآمد ایشان مطرح است پاسخ داده و از برنامه های خود برای ریاست جمهوری درحالیکه کارنامه نامطلوب عملکردش در بنیاد را در دست دارد رونمایی کند که البته امید است مانند ادعای اصلاح بورس در سه روز و سه ماه نباشد.

بی باک

متاسفانه توهم خود بزرگ بینی در بین مسئولین ما اپیدمی بزرگی است بنده خدا شما در بنیادشهید کم گند زدی؟؟؟

ارسال شده در : 29 خرداد 1403 ساعت 21:53


ارسال نظرات

;