ضرورت تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه ایثارگران

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در شورای معاونین این اداره کل بر ضرورت تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه ایثارگران تاکید کرد و گفت: اقدامات بسیار ارزشمندی در حوره ایثارگران صورت گرفته است که باید برای مردم تبیین شود.

به گزارش شهید نیوز به نقل از «ایثار»، امیرحسین دانش کهن در سومین جلسه شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که در سالن جلسات برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا بر ضرورت تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه ایثارگران تاکید کرد و گفت: در مدت ۳ ساله دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی برای ایثارگران رقم خورده که باید تبیین شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ضروری است که معاونین و همکاران بنیاد دستاورد‌های دولت سیزدهم در حوزه ایثارگران در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و درمانی را جمع آوری، دسته بندی و تبیین و به مردم ارائه کنند.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: دولت‌های بعدی با الگوگیری از شیوه های مدیریتی و اجرایی دولت شهید رئیسی، توفیقات بیش از پیش را در جهت ادامه مسیر انقلاب اسلامی خواهند داشت، ما نیز به عنوان سرباز این نظام و خادم ایثارگران باید بیش از پیش در جهت خدمت به ایثارگران گام برداریم.

دانش کهن در خاتمه افزود: نهایی شدن طرح ملاقات با ایثارگران بستری در بیمارستان، احصاء اموراتی که قابلیت برون سپاری دارند از جمله اموراتی است که باید در اسرع وقت پیگیری و منتج به نتیجه شود.

ارسال نظرات

;