رفتار عجیب قاضی زاده؛ سهمیه دادن به فرزندان کارکنان دانشگاه شاهد

با اعلام خبر سهمیه دار شدن فرزندان کارکنان دانشگاه شاهد در مدارس شاهد، شوک عجیبی به جامعه ایثارگری کشور وارد شده و سوال مهم انگیزه اعطای این سهمیه است.

دست درازی به حقوق حداقلی خانواده شهدا و ایثارگران کشور در دوران تصدی قاضی زاده در بنیادشهید و امور ایثارگران فراتر از حقوق و مزایا ، اسکان ، وام و بیمه رفته و اکنون خبر عجیبی منتشر شده که گویای سهمیه دار شدن فرزندان کارکنان دانشگاه شاهد در ثبت نام مدارسی است که عمده ظرفیت آن مختص جامعه ایثارگری است و این در شرایطی است که نوه های شهدا با کمترین امتیاز همه ساله مشکلاتی در ثبت نام ها دارند.

 

عده ای از ایثارگران در گلایه ای به حق خواستار توضیح این تخصیص سهمیه شدند.

بند قانونی یا تاییدیه این دست درازی کجا و از کجاست؟

سوالی که در جامعه ایثارگری مطرح است اینکه با چه مجوزی چنین بی قانونی عریانی شکل گرفته و قاضی زاده قرار است تا روز آخر چه لطماتی به بنیاد و ایثارگران بزند؟

س.ک

بی قانوتی به معنی واقعی واقعا افسوس افسوس به مجموعه ای که مدیرش برای چند رای و خوش خدمتی مجوزی غیر قانونی نه از جیب خود، بلکه از جیب ایثارگران مظلوم خرج مینماید

ارسال شده در : 22 خرداد 1403 ساعت 19:18


عبداله زادگان

وای برشما حقوق حقه فرزندان شهدا را بذل و بخشش میکنید؟ به قیمت چی؟ اوف بر شما اوف بر شما یادم هست فرزند یک شهید مدافع حرم را چند سال پیش ثبت نام نمیکردند به بهانه های واهی???ولی الان چه???

ارسال شده در : 22 خرداد 1403 ساعت 20:31


ارسال نظرات

;