مدیرکل بنیاد کرمانشاه: 6500 دیدار با جامعه ایثارگری استان در سه ماه اول سال جاری ثبت شده است

مدیرکل بنیاد کرمانشاه در گفتگو با سایت استانی ایثار گفت: تکریم از جامعه ایثارگری برای ما مسئولان موجب قوت قلب و تجدید روحیه خدمت است.

به گزارش شهید نیوز به نقل از ایثار، در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان، عید ایثار و فداکاری، خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کرمانشاه  از تکریم و دیدار با 6500 خانواده شاهد و ایثارگر استان در سه ماه اول سال 1403 خبر داد.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه با اشاره به 450 دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری در سه ماه اول سال جاری، گفت: دیدار خادمین شهدا با ایثارگران گرانقدر در راستای طرح خادم به مخدم و خدمت رسانی به این عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن است .
شهیدی  افزود: تکریم از جامعه ایثارگری برای ما مسئولان موجب قوت قلب و تجدید روحیه خدمت  و کلاس درسی است، که این عزیزان را الگو خود در امور خود در اداره و حتی زندگی قرار دهیم.
وی اظهار داشت: اقتدار و امنیت کشور در عرصه های بین المللی را مدیون شهدا و ایثارگرانی هستیم که در راه پیروزی، پایداری و اعتلای ایران اسلامی و از گران بها ترین دارایی خود گذشته و درخت تناور انقلاب با خون پاک خود آبیاری کردند.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه خاطر نشان کرد: خانواده های شهدا و ایثارگران نماد ایثار  در جامعه هستند و دیدار و تکریم از این عزیزان مصداق بارز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

ارسال نظرات

;