لزوم چاره اندیشی اضطراری جبهه انقلاب

میزان مشارکت بسیلر پایین از یکسو و سطح بالا بودن سخنان دکتر جلیلی در مقابل سخنان عامه پسند پزشکیان دو چالشی است که باید از سوی جبهه انقلاب در سریعترین زمان ممکن برای رفع آنها اقدام کرد.

 میزان مشارکت و نحوه توزیع آن بر اساس هر استان نشان می دهد که اکثریت بدنه رای اصلاح طلبان، پای کار نیامده و مردم عادی و غیر سیاسی بیشترین رای را به پزشکیان دادند.( طبیعی است عامل همزبانی و تاثیر آن بر رای پزشکیان در مناطق از شمال غرب کشور را نادیده نباید گرفت).

 رفتار پزشکیان در مناظرات و تبلیغات، ساده،عادی و عامیانه(تا حدودی شبیه برخی رفتارهای احمدی نژاد)بود و به همین دلیل اعتماد عده زیادی از رای دهندگان عادی و غیر سیاسی را به خود جلب کرد اما سایر نامزدها از این ویژگی برخوردار نبودند.

 اما در نقطه مقابل ادبیات جلیلی،نخبگانی و تخصصی بود و نتوانست با مخاطبان عادی ارتباط برقرار کند. حکایات جلیلی و انتخابات، حکایت تاجری است که کالاهایی با کیفیت و مرغوب دارد اما جار زدن و معرفی کالا به خریدار را بلد نیست .( و البته ستاد و مشاورین جلیلی هم در این مقوله مقصرند و متوجه مشکل نیستند!)
جلیلی فردی به معنای واقعی کلمه ساده زیست و مردمی است اما تصویری که از او ارائه شده یک استاد یا کارشناس جدی ، خشک و رسمی را تداعی می کند!
و این یعنی ستاد و مشاورین جلیلی ،  در ارائه تصویری واقعی از ایشان ، موفق نبوده اند و بماند که جلیلی هم در سخن گفتن و ارتباط با مخاطب عام،توانایی بالایی ندارد و همین امر موجب شده تا بخشهای عمده ای از جامعه امکان شناخت شخصیت واقعی او را پیدا نکنند!

 البته که رفتارهای تخریبی و لجوجانه برخی از حامیان نامزدهای جبهه انقلاب در کاهش رای نامزدهای این جبهه تاثیری جدی به جا گذارده است اما اکنون زمان پرداختن به این موارد نیست و باید در فرصت دیگری به این موضوع مهم پرداخته شود.

برای پیروزی جلیلی در مرحله دوم انتخابات، باید این نقیصه مرتفع شود تا جبهه انقلاب بدون نگرانی شاهد تشکیل دولتی انقلابی و مردمی باشد. دولتی که بتواند اعتماد مستضعفان و محرومان جامعه را بدست آورده و برای بهبود و تعالی زندگی آنها تلاش کند. 

 

ولی

بهترین رشد اقتصادی در دولت اصلاحات بود سال ۷۶ تا ۸۴

ارسال شده در : 11 تیر 1403 ساعت 22:09


ارسال نظرات

;