مادر شهیدان «امراللهی پورشیرازی» از شهرستان رفسنجان آسمانی شد

حاجیه «بی بی زهرا صادقی لاهیجانی» مادر شهیدان والامقام «علی و مهدی امراللهی پور شیرازی» پس از سال‌ها درد فراق فرزندان به جگرگوشه‌های شهیدش پیوست.

به گزارش شهید نیوز به نقل از  «ایثار»، حاجیه بی بی زهرا صادقی لاهیجانی مادر شهیدان والامقام «علی و مهدی امراللهی پور شیرازی» عصر شنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ پس از سال‌ها تحمل درد فراق فرزندان به جگرگوشه‌های شهیدش پیوست.
شهید والامقام علی امراللهی پورشــيرازی، ششــم شــهريور 1341 در روســتای لاهيجان از توابع شهرستان رفســنجان به دنيا آمد. پدرش عباس، راننده بود و مادرش زهرا نام داشت. دانشــجوی دوره كارشناسی بود. به عنوان بســيجی در جبهه حضور يافت. چهارم دی 1365 با سمت ديدبان در ام الرصاص عــراق بر اثر اصابت تركش به گردن، شــهيد شــد. پيكر وی مدتها در منطقه بر جا ماند و سال 1374 پس از تفحص، در زادگاهش به خاک ســپرده شــد. 
شهید والامقام مهدی امراللهی پورشــيرازی، پانزدهم فرورديــن 1348 در روســتای لاهيجان از توابع شهرســتان رفسنجان به دنيا آمد. تا سوم متوســطه در رشته اقتصاد درس خواند. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. بيست و نهم دی 1365 در شلمچه بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد.

ارسال نظرات

;