غبار حاشیه‌سازی بر ۳ سال پیشرفت تهران

طرح من شهردارم برای اولین بار در سال 1401 جهت مشارکت شهروندان در تصمیم گیری و اولویت بندی پروژه های محله ای و منطقه ای و اعمال در بودجه سالیانه شهرداری با مشارکت 356 هزار نفر و انتخاب 1462 پروژه به ارزش 4 هزار میلیارد تومان بالای 93 درصد انجام شد.

با گذشت 3 سال از روی کار آمدن دولت سیزدهم، در بسیاری عرصه ها از جمله آسیب های اجتماعی، نوسازی بافت های فرسوده و حتی واردات و خرید در زمینه حمل و نقل عمومی و در نهایت بحث آلودگی هوای پایتخت، شاهد اتفاقات مثبتی هستیم.


به جرات می توان گفت که حمایت های رئیس جمهور شهید از مجموعه مدیریت شهری برای خدمت رسانی به شهروندان تهرانی در حوزه ‍ های مختلف، تقریبا بی نظیر بود. ارائه الگوی تغییر موثر با نگاه تحول پایه با تاکید بر باورها، رویکردها و کارکردهای تحولی برای الگوسازی دقیق در تراز تمدن نوین اسلامی و حل مساله خطیر مشکلات کلانشهر تهران و توجه به تحولات عمیق و هدفمند درون‎زا برای تحقق مدیریت شهری الگو، سخت‎افزاری برای شکل گیری شهر الگو، نرم‎افزاری با تاکید برسبک زندگی ایرانی- اسلامی در نیل به شهروند الگو و فناورانه در تحقق شهر هوشمند و گفتمان سازی پیرامون آن در راستای نیل به تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام در چشم‎انداز 1410 از مهم ترین ویژگی هایی است که در طول این دوره مدیریت شهری می توان از آنها یاد کرد.

ارسال نظرات

;