مسئولان بنیاد استان قزوین با 102 خانواده شاهد و ایثارگر بخش محمدیه دیدار کردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، معاونان و روسای ادارات ستادی با حضور در بخش محمدیه با 102 خانواده شاهد و ایثارگر این بخش دیدار کردند.

به گزارش شهید نیوز به نقل از ایثار، در ادامه اجرای طرح سفرهای شهرستانی، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، معاونان و روسای ادارات ستادی جهت پیگیری امور در بنیاد بخش محمدیه حاضر شدند.
در بدو ورود به محمدیه، مدیرکل و معاونان ستادی در جلسه شورای اداری بنیاد این بخش شرکت کرده و ضمن پیگیری امور اداری، مسایل و مشکلات این بنیاد را بررسی کردند.
در ابتدای این جلسه عزت‌اله رسول‌پور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش محمدیه، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این بنیاد، به بیان مسایل و مشکلات موجود پرداخت.

در ادامه این سفر، مسئولان فوق همراه با رئیس و کارکنان بنیاد بخش محمدیه، به‌منظور تکریم و تجلیل، با 89 جانباز، چهار خانواده شهید و 9 خانواده جانباز متوفی دیدار کردند.
این دیدارها در قالب اجرای طرح سپاس (مراجعه خادم به مخدوم) با تشکیل 15 گروه‌، از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر صورت گرفت و مسئولان حاضر به مشکلات آنها رسیدگی کردند.
دیدار مدیرکل بنیاد استان قزوین با محرمعلی سیفی فرزند شهید و از کارکنان بازنشسته بنیاد، از دیگر برنامه‌های این سفر یک‌روزه بود.

ارسال نظرات

;