لحظات آخر آزادسازی خرمشهر

یکی از خوشحالی‌های ما  آزادسازی خرمشهر بود لحظه‌ای که خرمشهر آزاد شد ما در خرمشهر نبودیم اما کنارش بودیم وقتی در بیسیم‌‌ها به تمام نیروها اعلام کردند خوشحالی غیرقابل توصیف بود خیلی‌ها را می‌دیدم خاک را می‌بوسیدند.

فرمانده سابق لشکر ۲۵ کربلا می‌گوید: یکی از خوشحالی‌های ما  آزادسازی خرمشهر بود لحظه‌ای که خرمشهر آزاد شد ما در خرمشهر نبودیم اما کنارش بودیم وقتی در بیسیم‌‌ها به تمام نیروها اعلام کردند خوشحالی غیرقابل توصیف بود خیلی‌ها را می‌دیدم خاک را می‌بوسیدند.

 

 

 

*کرونا؛ گلوله خاموش مرگ

 

این روزها هم در جبهه کرونا گروه‌های جهادی به دل خطر رفتند، حتی برای تغسیل اموات اوایل کسی جلو نمی‌رفت همین نیروها و طلبه‌های جوانان وارد میدان شدند که درواقع گلوله‌‌ مرگ خاموش بود ولی خطر کردند و مردم را تنها نگذاشتند.

 

*جوانان امروز همانند دیروز

 

رستمیان خاطرنشان می‌کند: مقابل داعش در سوریه همین بچه‌های جوان بودند  شهدای خان طومان شاید ۱۴ ساله نبود ولی جوان بودند، در مقابل داعش ایستادند و الان هم نسل ۸۰ انقلاب ما پای کار هستند و در گروه های جهادی، کرونا، سیل، زلزله و آتش‌سوزی هم همین بچه‌ها حضور دارند.

 

کنار دست و پشت حاج قاسم سردار دل‌ها، همین نیروهای جوان بودند؛ جوانان امروز ما مانند دیروز هستند  شاید برخی جوانان را با حیوان ببینیم؛ اما جوانان مخلص و عاشق ولایت داریم الا ماشالله...

 

مسیر شهدا عاقبت بخیری است

 

حرف آخر اینکه؛ مردم ما به‌ویژه جوانان همانگونه که پای آرمان‌های انقلاب ایستادند بدانند راه شهدا ادامه دارد و این مسیر عاقبت بخیری است؛ بدانیم شرایط امروز اقتصادی مختص کشور ما نیست و بدانیم دولت دارد خودش را  فدای ملت می‌کند،  مردم باید هوشیار باشند و آگاه به مسیر خود ادامه دهند.

 

 

ارسال نظرات

;