شهدا برای کشور عزت آفریدند/خانواده‌های شهدا راه ایشان را ادامه دادند

استاندار خراسان شمالی گفت: شهدا برای کشور عزت آفریدند و خانواده‌های شهدا نیز با حضور در فعالیت‌های موثر فرهنگی و اجتماعی راه شهدا را ادامه دادند.

به گزارش شهید نیوز به نقل از «ایثار»، محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی به اتفاق قاسم محمدزاده سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان عصر روز دوشنبه دوم خرداد 1401 در آستانه سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس ضمن حضور در شهرستان شیروان با خانواده شهیدان «محمدرضا خورشیدی» و «عظیم اکبری رستم آباد» دیدار و گفتگو کرد.
استاندار خراسان شمالی در این دیدارها ضمن تبیین جایگاه و منزلت خانواده شهدا بر ضرورت و اهمیت تکریم ایشان تاکید کرد.
وی ثبات، عزت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون مجاهدت و رشادت شهدا دانست و ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: شهدا برای کشور عزت آفریدند و خانواده‌های شهدا نیز با حضور در فعالیت‌های موثر فرهنگی و اجتماعی راه شهدا را ادامه دادند.
گفتنی است شهید محمدرضا خورشیدی متولد پانزدهم آذرماه سال 1330 از طریق بسیج به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و در جریان آزادسازی خرمشهر در 25 اردیبهشت ماه سال 1361 به درجه رفیع شهادت نائل شد. همچنین شهید عظیم اکبری رستم‌آباد نیز متولد 27 اسفند 1343 از طریق بسیج در عرصه دفاع مقدس حاضر شد و سرانجام در جریان عملیات بیت المقدس جام شهادت را سر کشید.

ارسال نظرات

;