پایان اعتصاب وزنه برداران

از چند هفته قبل ١٦ تن از ملى پوشان وزنه بردارى كه در اردوى تيم ملى حضور داشتند، به خاطر كمبود امكانات و مهيا نبودن شرايط محل اردو را ترك كرده و دست به اعتصاب زدند. 

به گزارش پایگاه خبری شهیدنیوز، از چند هفته قبل ١٦ تن از ملى پوشان وزنه بردارى كه در اردوى تيم ملى حضور داشتند، به خاطر كمبود امكانات و مهيا نبودن شرايط محل اردو را ترك كرده و دست به اعتصاب زدند. 

بركنارى سرمربى تيم ملى و دعوت دوباره از اين نفرات كارساز نبود و على مرادى نتوانست با وزنه برداران اعتصاب كرده كنار بيايد. 

از سوى ديگر سعيد على حسينى سرمربى جديد تيم ملى هم مجبور شد تا با با اندك نفرات جوان دعوت شده تمرينات را دنبال كند و اوضاع اصلا براى او خوب پيش نمى رفت. 

حالا با كنار رفتن على مرادى و روى كار آمدن سجاد انوشيروانى در راس فدراسيون وزنه بردارى، احتمالا ملى پوشان به بازگشت راضى شوند و بتوانند با ریاست جديد فدراسيون كنار بيايند. 

شايد جدايى على مرادى در اين مقطع بهترين اتفاق براى وزنه برداران ملى پوش بود و حالا آن ها برمى گردند تا خودشان را براى بازى هاى كشورهاى اسلامى آماده كنند. 

البته در اين ميان بايد ديد سجاد انوشيروانى راى به ادامه همكارى سعيد على حسينى همشهرى خود به عنوان سرمربى تيم ملى خواهد داد يا خير.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

;