ارتکاب منکر دروغ و بهتان از سوی جماعتی که داعیه مبارزه با منکر بی حجابی دارند

مادر شهید، فرزند شهید و حتی خواهر شهید، برایشان فرقی نمیکند چه کسی با درج جعلی نامش زیر اعلامیه ای که با اشکال مختلف طراحی و در فضای مجازی تحت عنوان تجمع اعتراض به بی حجابی پخش شده است مخالف است، هرکه باشد با بهتان مخالفت با حجاب، چهره اورا مخدوش می کنند.

بر کسی پوشیده نیست که دغدغه شهدا چه در دفاع مقدس و چه پس از آن همواره عفاف و حجاب و حفظ ناموس وطن بوده است و طبق آمار ۷۶درصد شهدای دفاع مقدس بطور مستقیم به این مهم در وصیت نامه خود اشاره کرده اند، امری که در شهدای مدافع حرم نیز ملموس است.
سال های پس از جنگ هم فرزندان کوچک شهدا را در خیابان ها می چرخاندند و با شعار علیه بی حجاب و مانور خیابانی ایشان را علیه منکر بی حجابی حساس می کردند.
حالا عده ای که مشخص نیست دقیقا چه نسبتی با خانواده شهدا(طبق قانون خانواده شهید به پدر،مادر، همسر و فرزند اطلاق شده و سایر بستگان درجه دو محسوب می شوند که فاقد وجاهت حقوقی هستند) دارند به اسم خانواده شهدا بودجه های کلان دریافت کرده و به محض مخالفت هر خانواده شهید با درج اسم خود ذیل پوستر برگزاری برنامه شوآف "دختران انقلاب"  که تجمعی بیشتر علیه محجبه ها است تا مانور با حجابی(به دلایلی که متعاقبا در اخبار بعدی اشاره خواهد شد و در برهه کنونی گل به خودی حزب الله محسوب می شود)که تاکنون یک خروجی مناسب جز هزینه کرد از جیب و نام شهدا نداشته؛ به وی تهمت و افترای مخالفت با حجاب زده و زیر بار درج دروغین نام شهید نمی روند و شروع به شانتاژ و لجن پراکنی علیه وی می کنند.
در روزهای اخیر این جماعت معلوم الحال که مدعی مبارزه با منکر بی حجابی هستند به دروغ اسم چند خانواده شهید را در پوسترهای خود درج کرده اند و با مواجهه با مخالفت خانواده شهدا با درج نامشان ایشان را بازیچه دشمن، مخالف حجاب و جمهوری اسلامی دانسته اند!
وقتی هم قافیه را تنگ دیده اند و دستشان را رو، بلافاصله با تغییر نظر خود، زیر بار درج اسامی دروغین در پوسترهای تبلیغاتی نرفته و انتشار پوسترها را کار اصلاحطلبان دانسته اند!
توهین مشخص و هدفمند به فرزند یکی از شهدای شاخص و افترا به خواهر وی در این زمینه و توهین به دو تن از خواهران شهدای دیگر در کارنامه این جمعیت در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.
در این خصوص محمد مهدی همت فردی که سیبل توهین این‌جماعت در این زمینه بوده است گفت: ما زود مرد شدیم.از دوسالگی زنبیل خرید را می کشیدم. زنبیلی که از قد خودم هم بلندتر بود.
یاد گرفته بودم گریه نکنم اما هربار در خریدها چادر از سر مادرم می افتاد گریه ام می گرفت. من فقط برای این موضوع یا اینکه برای برادرم آقا مصطفی اتفاقی می افتاد گریه می کردم!
یا مثلا ما را سوار تویوتا می کردند و در خیابان میچرخاندند و می گفتند در مقابل مانتویی ها بایستید و شعار "مرگ بر بی حجاب" بدهید!
هزینه ها را ما داده ایم و امروز که می گوییم دروغ نگویید، اسم ما را به دروغ درج نکنید، به دروغ نگویید ما هیات زینبیون مربوط به خواهران شهید هستیم و چنین و چنان، متهم به ضد حجاب و ضد انقلاب و آرمان های پدرانمان می شویم!

شهید نیوزضمن دفاع از حق شکایت خانواده معزز شهدا از این دارو دسته در پی نان و نام از قبل آرمان های شهدا و سو استفاده کننده از خانواده ایشان در اخبار بعدی دست به ارائه مستندات و افشاگری علیه این جمعیت بلاتکلیف با مانیفست و گفتمان نامشخص خواهد زد!

 

در پایان تامل در این حدیث خالی از لطف نیست!

امام حسن عسکری (علیه السلام) می فرمایند:

جُعِلتِ الخَبائِثُ فی بَیت وَ جُعِل مِفتاحُهُ الکَذِبَ؛

تمام پلیدی ها در خانه ای قرار داده شده و کلید آن دروغگویی است


حنانه

من یه سری مدارک علیه اینا دارم که دو تا گروهم شدن. بهتون میدم منتشر کنید

ارسال شده در : 2 تیر 1401 ساعت 10:00


علی

به مادر من زنگ هم نزده اند و اسم ایشان را زیر بدخی پوسترها می آورند. اشاره زیبایی بود به حدیث امام عسکری

ارسال شده در : 2 تیر 1401 ساعت 10:01


مائده

اوووو نمک گندیده که وضع اینه دیگه. بزرگترین ظلم به حجاب رو حکومت و این آدمای اینطوری کردن که الان جرات نداریم از خونه بیرون بریم

ارسال شده در : 2 تیر 1401 ساعت 10:16


محمدصدرا معظم

کافی است بیوگرافی عزیزان نامدار در این تشکل را بخوانید ببینید پشت پدر کی قایم شدن و ایشون چه خط مشی ای دارن. ممنون

ارسال شده در : 2 تیر 1401 ساعت 10:26


ارسال نظرات

;