سیاه نویسی در فضای مجازی ،علیه قاضی زاده یا جامعه ایثارگری کشور؟

چندی است اقدام‌ناپسند عده ای کذاب در تهیه و انتشار یک گزارش که در فضای مجازی میان جامعه ایثارگری دست به دست می شود در افکار عمومی تشویش ایجاد کرده است.

اقدامی دون شان که به هیچ وجه مطلوب جامعه ایثارگری نبوده و قطعا هیچ انسانی خاصه از اعضای ایثارگری کشور نشر اکاذیب، افترا و بهتان را علیه دیگری نمی پسندد.

 

 اگرچه شهیدنیوز/شهیدخبر همواره خود را از منتقدین عملکرد بنیادشهید و امور ایثارگران بویژه در حوزه های مالی و اقتصادی قرار داده اما انتشار گزارش علیه عملکرد قاضی زاده، بیشتر شبیه یک انتقام و سیاه نمایی علیه جامعه ایثارگری و نادیده گرفتن اقدامات موثر قاضی زاده هاشمی در دوران تصدی گری ایشان است که به نظر این عملکرد از سوی مسئولین بنیادشهید به خوبی به جامعه هدف منعکس نشده است. 

شروع آتشین گزارش با الفاظی نظیر "توهین به رهبری" و پنهان شدن پشت چهره ولی فقیه نیز امری ناپسند و بیانگر اقراض اصلی طراحان این شب نامه است.

به عنوان نمونه به کار بردن واژه "حق السکوت" درمورد فردی موجه، نه تنها توهین به وی، که توهین به شخصی است که فرد سازشکار، عنوان نمایندگی ایشان را یدک میکشد.

در برخی محافل گفته می شود این گزارش موهوم موسوم به نامه ۱۰۲ صفحه ای توسط مدیران تیم قبلی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهیه شده است، درحالیکه پیگیری های خبرنگار شهیدنیوز/شهیدخبر حاکی از آن است که طرح این مهم کذب محض است.

سعید اوحدی ریاست سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران بدون اطلاع از این شب نامه در گفتگو با خبرنگار ما گفت:" بنده این رفتارهای ناپسند را محکوم می‌کنم و معتقدم دولت انقلابی و جناب آقای قاضی زاده در حال ورود به مسائل جدی هستند و همگی باید کمک کنیم که کارها به درستی انجام شود ؛ مسئولین امروز دنبال کارند نه حاشیه و همه جامعه ایثارگری باید تلاش کنیم تا اینگونه اقدامات سخیف که تیم مدیریتی بنیاد شهید را در این کار بزرگ دلسرد یا تخریب می کند را محکوم و از آن پيشگيري کنیم تا امور کاری منجر به خدمت به جامعه ایثارگری کشور شود. "

این شب نامه نه از جانب دلسوزان و منتقدان که از جانب عده ای تهیه و تنظیم شده است که سعی در ریختن آبروی جامعه ایثارگری کشور دارند. 

این اقدام‌ منافقانه به نفع هیچیک از اعضای جامعه هدف نبوده و صرفا منافع و اقراض طراحان را پیش گرفته و صد البته راه به جایی نخواهدیافت. 

انتقاد سازنده و پرهیز از توهین و افترا تنها راه بیان دغدغه مندی ها و ارائه راهکار و رسیدن به فصل مشترک برای تحقق نیازها و خواسته های جامعه ایثارگری کشور است.

ساداتی

یکی از تجربه گران برنامه "زندگی پس از زندگی" میگفت نمام خوبی ها و اعمال نیک شون رو در جهت جبران خطاها و سیئاتش گرفته بودن و دستش خالی شده بود. از یوم الحسرت گفتن... و بعضی از اعمال خوب ایشان هم که مونده بود ظاهرا مزدش رو در همین دنیا گرفته بود. مثلا میگفت در هیات ها و محرم عزاداری و نوحه خوانی کرده بود با یک تشوبق و باریک الله گفتن حضار اجر اون کار خوب رو ضایع کرده بود... اگر اینطور باشد پس میشه گفت نمام ایثارگران و جانبازان و خانواده های شهدایی که از دولت مستمری و حقوق جانبازی میگیرند قطعا آجر و پاداشش رو در همین دنیا گرفته... یا مداحی که در مراسمات مذهبی نوحه خوانی میکند و بابت آن میلیون ها تومان از ملت امام حسین(ع) پول گرفته است. اینا چطور میتونن فردای قیامت از امام حسبن و سایر ائمه اطهار انتظار شفاعت و اجر و پاداش داشته باشد. آقا جون تو اگر اینکار رو کردی در عوض پول شو گرفتی بچه هات در کنکور و سهمیه گرفتن. در اشتغال اولویت گرفتن و نمام... دیگه چیزی نمونده که بخوای در آن دنیا انتظار اجر و پاداش داشته باشی نه خیر جانم تو پاداش خود را در همین دنیا گرفتی.خودتو گول نزن

ارسال شده در : 7 تیر 1401 ساعت 20:07


امین

پس از مطالعه شبنامه موصوف توسط مخاطب خاص‌اش، آن مخاطب اصطلاحا" محترم که جناب ق.ه. عزیز باشند، بجای تنویر افکار عمومی و بیان سلیس واقعیات و اعلام برائت از مطالب منتسبه، به یکباره، سردرگم-دستپاچه-آشفته و بی منطق راه همان شب‌نامه کذا را در پیش گرفت و طی مصاحبه‌ای، یادش افتاد که در یکی از زیر مجموعه‌های بانک دی اختلاس ۵۰۰۰ میلیاردی شده!!! ادعائی دروغ، بی‌مدرک و سراسر کذب و با سفسطه‌ای مضاعف که بله نهادهای امنیتی وارد شده‌اند و کار به قوه‌قضائیه کشیده و عده‌ای در زندان‌اند و ... همگی دروغ، پوچ و کذب!!! تکرار قصه چوپان دروغگو. مصداق ضرب‌المثل شیوای: [گنه کرد در بلخ آهنگری / به شوشتر زدند گردن مسگری]. موسیو ق.ه. خودزنی کرد!!! تو اگر با یک شبنامه فتنه‌انگیز که دروغ و راست را به هم بافته بود و آن را به خوردت دادند، اینگونه آشفته می‌شوی و در کنارت هم افرادی نداری که هم‌فکری درستی داشته باشند و پوست خربزه زیر پایت نگذارند که گذاشتند، بیخود وارد دنیای سیاست شده‌ای!!! برو اول خودسازی و تزکیه نفس و همچنین تیم‌سازی کن، بعد بیا. تیمی که آوردی قبلا" یک رئیس را بدبخت و آواره کانادا کرده!!! بله منظورم خاوری است!!! این تیم تو را هم به کانادا خواهد فرستاد. جناب ق‌.ه.، سری به رسانه‌های معاند بزن و ببین چه خوراکی برای آنها محیا کرده‌ای. مجموعه تو منتسب به رهبری معظم انقلاب اسلامی است. دشمنان اباطیل تو را می‌گیرند، سپس مانند تفاله از روی تو رد شده، آنجا عقده‌گشائی می‌کنند. چرا با لاطائلات خود، مدیریت کلان را زیر سوال می‌بری؟ نکند شما هم مانند بعضی چون معجزه هزاره سوم، به قرائت خاصی از ولایت‌فقیه اعتقاد دارید؟ اعتقادی که مطرود امام روح‌الله و نایب برحقش امام خامنه‌ای بوده و هست. فارق از بحث‌های مطرح شده در این وجیزه، مدتی است در کشور بوی انجمن حجتیه را در فضا استشمام می‌کنیم!!! پاسخ ما در زمان خودش و اتمام حجت بر خودمان، سریع / انقلابی و پشیمان کننده خواهد بود. از قهر انقلابی مردم ایران بترسید، انقلاب و مردمش نشان داده‌اند که با هیچ جریانی، آنجا که پای ماهیت و مانیفست انقلاب در میان باشد، تعارف ندارند. به جمع پیاده‌شدگان از قطار انقلاب نپیوندید. باب توبه همواره باز است. والسلام

ارسال شده در : 8 تیر 1401 ساعت 06:37


جهان بخش کریمی

سلام این بی انصافی در مورد آقای قاضی زاده از طرف ایثارگران نیست بلکه ایثارگران از زحمات آقای قاضی زاده تقدیر و تشکر می کنند و می دانند مشکلات دولت قبلی هم افتاده گردن آقای قاضی زاده و اکثر ایثارگران می دانند کم کاری و بی توجهی بعضی از پرسنل بنیاد هم به عوامل معاند کمک می کنند ما ایثارگران جمعیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار چندین بار خواستیم بر علیه آنهایی که بر علیه آقای قاضی زاده تبلیغ نادرست می کنند شکایت کنیم ولی احساس کردیم که مرد رنجش آقای قاضی زاده شود دست نگهه داشتیم اگر ایشان اجازه بدهند بیش از هزار جانباز و خانواده شهید بر علیه آن کسی که به آقای قاضی زاده و دیگران توهین می کنند شکایت خواهیم کرد و آنها با ایثارگران نیستند بلکه ضد ایثارگران عمل می کنند

ارسال شده در : 8 تیر 1401 ساعت 13:56


آرش

پاسخ به یادداشت آقای جهان‌بخش کریمی دوست عزیز و بزرگوار، کجای این گزارش توهین به رئیس بنیاد شهید بوده؟ در کامنت‌ها هم همینطور. آیا گوشزد کردن خطاهایش توهین است.؟ آیا این شیوه علی (ع) نبود که در مسجد کوفه می‌نشست و از او سوال می‌کردند.؟ قاضی‌زاده‌هاشمی قدیس است یا معصوم؟ علی (ع) از منتقدش شکایت می‌کرد؟ چند دهه باید در هر امری بجای گفتمان مشترک به شکایت از هم رو آوریم.!!! با شکایت به کجا رسیدیم و کجا ایستاده‌ایم؟ جامعه آرام‌تر شد یا جری‌تر؟ گفتمان راه برون رفت از مشکلات است و نه شکایت. شکایت می‌کنید بعد در دادگاه محکوم می‌شوید بدلیل فقدان مدارک. سخن همین است، آقای رئیس بنیاد، بجای مصاحبه کذا و ادعای کذب اختلاس، مدارک و مستندات و ادله خود را ببر و پدر مختلسان را درآور، نه اینکه برای جمع آوری مدرک و مستندات به چه‌کنم چه‌کنم بیفتی. ما نگران شان توایم.

ارسال شده در : 8 تیر 1401 ساعت 21:58


ارسال نظرات

;