پیروزی ملی پوشان والیبال در نخستین دیدار تدارکاتی

هفتمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا در گروه مردان از 16 تا 23 مردادماه سال جاری با حضور 11 تیم برتر آسیا در تایلند پیگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدنیوز، هفتمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا در گروه مردان از 16 تا 23 مردادماه سال جاری با حضور 11 تیم برتر آسیا در تایلند پیگیری خواهد شد و تیم ملی جوانان به عنوان نماینده ایران با مدعیان قاره‌کهن در این رقابت‌ها مسابقه می‌دهد.

 

شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم که سه‌شنبه 11 مردادماه برای حضور در این مسابقات عازم شهر ناخون پاتوم شدند، امروز(جمعه 14 مرداد) در نخستین دیدار تدارکاتی ساعت 10:30 به مصاف تیم ملی جوانان تایلند رفتند.

 

در این مسابقه دوستانه که در سالن اصلی مسابقات برگزار شد، ملی‌پوشان جوان کشور با نتیجه سه بر یک حریف را شکست دادند.

در ست‌ اول، این دیدار با نتیجه 25 بر 20 به نفع ایران به پایان رسید اما در ست دوم در یک بازی نزدیک تیم ملی کشورمان با نتیجه 27 بر 25 مغلوب حریف شد. شاگردان مومنی مقدم در ست‌های سوم و چهارم با نتیجه 25 بر 18 و 25 بر 20 تیم میزبان را شکست داده و پیروز این مسابقه شدند.

 

عرشیا بهنژاد، امیرمحمد گلزاده، پوریا حسین‌خانزاده، مبین نصری، عرفان نوروزی، یوسف کاظمی و سجاد جلوداریان ترکیب آغاز کننده تیم ملی جوانان ایران در این مسابقه بودند.

 

تیم ملی والیبال جوانان ایران روز دوشنبه 17 مرداد ساعت 12 و 30 دقیقه در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا به مصاف پاکستان خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

;