بلایی بنام حجاب استایل

حجابی که برای جلوگیری از تبرج و جلوه گری های زنانه است به بهانه تبلیغ حجاب تبدیل به ابزاری برای تبرج و خود نمایی زن می‌شود.

 

 گاها ابزاری که برای امری ابداع می‌شود می‌تواند آثار معکوسی داشته باشد. برای مثال احترام که یک ویژگی اخلاقی مثبت است، به انسان متکبر موجب افزونی ظلم و بی حرمتی می‌شود و تلاش برای فراهم کردن آسایش بیشتر باعث تضعیف قوای  جسمانی وکارکرد خود انسان می‌شود. 
حال مساله حجاب استایل ها هم دقیقا از این قاعده پیروی می‌کند، حجابی که برای جلوگیری از تبرج و جلوه گری های زنانه است به بهانه تبلیغ حجاب تبدیل به ابزاری برای تبرج و خود نمایی زن می‌شود. 

اتفاقا دشمن حجاب استایل هارا بیشتر دوست دارد و بر روی آن ها سرمایه گذاری هم می‌کند چون آنها خیلی بهتر از گلوله ها می‌توانند مفهوم حجاب را از درون تهی کنند، و یک فرهنگ جدیدی در راستای کالا انگاری زن به وجود آوردند. 
حجاب برای تبلیغ نیاز به حجاب استایل ندارد، بلکه نیاز به زنانی دارد که توانسته اند هویت دینی خود را به درستی شکل دهند و حضور اجتماعی آگاهانه و عالمانه دارند. 
.

عالیه سادات

 

چادری واقعی

واااای بر شما فریب خورندگان وای.... دیگه چی؟این همون زندگی یزید طوره:((

ارسال شده در : 14 بهمن 1402 ساعت 12:24


ستیلا

حجاب با عفاف معنی میده و حجاب بدون عفاف صرفا یه مد پوششیه?درضمن این افراد این رو که میشه با حجاب خوشتیپ بود رو ثابت نکردند بلکه این افراد حجاب رو که یادگار دختر پیامبر صلی الله علیه و آله هست رو به تمسخر گرفتن ؛ حتی اگه توی احکام حجاب هم بخونید متوجه میشید که آرایش جلوی نامحرم کلا حرامه و من اصلا به کار و خواسته‌ی این افراد هیچ‌کاری ندارم ؛ اصلا اینا اگه دلشون میخواد با تی‌شرت بیان تو خیابون و روسری هم نپوشن و آرایش هم هرچقدر دوست دارن بکنن ولی دیگه حجاب رو به تمسخر نگیرن . من واقعا نمیدونم چرا بعضی‌ها اینقدر به یادگار بانوی دوعالم ، حضرت زهرا(س) بی‌احترامی میکنن......

ارسال شده در : 26 خرداد 1403 ساعت 19:20


ارسال نظرات

;