کنسرت در اولویت دولت!

بر اساس پژوهشهای بنیادین و روشمند صورت گرفته در مرکز مطالعات راهبردی دولت سیزدهم، برپایی کنسرت در عین کمک موثر به بهبود معیشت جامعه و مقابله با تورم، از مهمترین روشهای ترویج حجاب و عفاف در ایران به شمار می آید!!!

چون رئیس جمهور محترم فرموده اند از نظر دولت «مقوله حجاب» موضوعی «فرهنگی» است، زین پس اقدامات‌ فرهنگی دولت سیزدهم در جهت ترويج حجاب و مقابله با بی حجابی به صورت ویژه معرفی خواهد شد : 

به همت وزارت ارشاد دولت سیزدهم و برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی، مجوز برپایی کنسرتهای موسیقی در ماه رمضان در  تهران و شهرستانها داده شد.

 به گزارش همشهری ، برخلاف سالهای پیش در ماه مبارک رمضان به خوانندگانی چون رضا صادقی، نیما مسیحا، سینا درخشنده، روزبه بمانی، گروه ایوان، محسن ابراهیم زاده، حمید هیراد، فرزاد فرخ، معین زد، امیر عظیمی، شاهین بنان، مسعود صادقلو، مجید رضوی، آرمین زارعی، علی یاسینی، رستاک حلاج، دانوش، محمد لطفی، رضا مریدی، سهیل مهرزادگان، راغب ، علیرضا طلیسچی، گروه ماکان ، علیرضا قربانی، محسن یگانه ،بهنام بانی و... مجوز اجرای کنسرت داده شده است.

بر اساس پژوهشهای بنیادین و روشمند صورت گرفته در مرکز مطالعات راهبردی دولت سیزدهم، برپایی کنسرت در عین کمک موثر به بهبود معیشت جامعه و مقابله با تورم، از مهمترین روشهای ترویج حجاب و عفاف در ایران به شمار می آید و حتی ثابت شده بسیاری از زنان و دخترانی که بدون حجاب وارد کنسرتها شده اند، پس از خاتمه کنسرت به صورتی جدی متحول و توبه کار شده و با حجاب کامل سالن کنسرت را ترک کرده اند. بر اساس تحقیقات مذکور ، برگزاری کنسرت در ماه رمضان اثر بخشی آن بر بهبود وضعیت حجاب در جامعه را تا دو برابر افزایش خواهد داد.

دکتر محمد صادق کوشکی

ارسال نظرات

;