قاضی زاده هاشمی از بنیاد شهید می رود؟!

با توجه به جابجایی و خانه تکانی های شایسته در دولت سيزدهم و تغییرات رو به جلوی دولت آیا قاضی زاده هاشمی در بنیادشهید و امور ایثارگران که همیشه به عنوان گزینه اول بر سر زبانهاست در این تغییرات جابجا خواهد شد؟

با گذشت نزدیک به دو سال از آغاز فعالیت دولت سیزدهم علیرغم دست یابی به برخی توفیق ها اما هنوز مشکلاتی در بخش های مختلف وجود دارد که توقع مردم را برآورده نکرده است.

این در شرایطی است که رئیس جمهور بارها اذعان کرده با هیچ یک از مدیران دولتی عقد اخوت نبسته و اگرشخصی توانایی فعالیت در مسئولیت خود را نداشته باشد برکنار خواهد شد.

جدا شدن وزیر کار، آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه از پست های خود؛ مصادیقی از همین سخن رئیس جمهور است. این موضوع نشان دهنده عزم دولت برای گره گشایی از مشکلات کشور و مردم است که باید این روحیه را به فال نیک گرفت. چراکه دولت خود را در رودربایستی های مدیریتی و جناحی ندیده و اصل را بر انجام بدون وقفه کار برای رفع مشکلات کشور می داند. 

در این میان یکی از سازمان هایی که جامعه هدفی گسترده با انواع مشکلات به جا مانده از گذشته و حال را یدک می کشد، بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

این بنیاد وظیفه خطیر رسیدگی به امور خانواده های شهدا و ایثارگران را به عهده دارد که با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند. موضوعاتی مانند بیمه های درمانی، اشتغال، مسکن، مقرری ها و ... تنها گوشه ای از مشکلاتی است که عملکرد ضعیف بنیاد در رفع این نیازها باعث بروز نارضایتی هایی شده است.

علیرغم تلاش دلسوزانه برخی از مدیران بنیاد برای پاسخگویی به نیازهای مختلف جامعه هدف- که رسالت اصلی بنیاد می باشد- اما متاسفانه تا کنون اقدام قابل توجهی در این زمینه صورت نپذیرفته تا رضایت خانواده های شهدا و جامعه ایثارگری را در پی داشته باشد. چرا که به یاد داریم در برخی دوره های گذشته عملکرد خوب و رسیدگی به موقع به مشکلات رضایت نسبی خانواده های شهدا را به وجود آورده بود. 

 

جالب آنجاست که آقای قاضی زاده هاشمی در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفته بود: "اگر یک سوم مردم از مدیری ناراضی باشند، آن مدیر باید عزل شود." همچنین او در جایی دیگر و در دوره انتخابات گفته بود: "غیرت مهم‌ترین شاخص مسوولان است، بنابراین وقت آن است که مسئولان نیز باید غیرت داشته باشند از مواضع انقلابی کوتاه نیایند به گونه ای از پشت درهای بسته مدیریت نکنند." این دقیقا همان چیزی است که از مدیر غیور انقلابی انتظار می رود که اگر نارضایتی مردم را دید از مسند خود کناره گیری نماید.‌

حال این سوال مطرح می شود که در حالی که رئیس جمهور عملکرد مدیران خود را بدون کوچکترین اغماضی زیر ذره بین دارد، آیا نحوه فعالیت رئیس بنیاد شهید و نارضایتی های موجود جامعه هدف، باعث اخذ تصمیات مهمی خواهد شد یا نه؟

آیا قاضی زاده هاشمی از بنیاد شهید خواهد رفت تا با ریل گذاری جدید خانواده های شهدا و جامعه ایثارگری شاهد تحول در انجام وظایف این سازمان باشد؟

تا چه زمانی باید منتظر این تصمیم رئیس جمهور باشیم؟

داودامامعلیزاده

بنظر مشکل بنیاد با رفتن این و آمدن آن حل نمیشود . از اول خط سیری در بنیاد بوده که هر مسئولی آمده با خط و مشئ آنها همساز نبوده دنبال براندازی آن شخص بوده اند . و این خط سیر تا انقراض بنیاد ادامه خواهد داشت مگر اینکه کلید این نهاد را دو دستی تقسیم این تیم نمایند !!!

ارسال شده در : 30 فروردین 1402 ساعت 17:33


مفسر

صندلی مدیران از اول هم چسب داشت. اما در دولت سیزدهم و بالاخص در صندلی ریاست بنیاد شهید از مرغوبترین چسب خارجی استفاده شده است احتمالا" ۱-۲-۳. پس منتظر نباشید که قاضی‌زاده هاشمی به سخنان دوران انتخاباتش جامه عمل بپوشاند، آن حرف‌ها برای انتخابات بود. مانند آنکه در کلیپ انتخاباتیش سفره را تکاند اما روی فرش خانه خودش. این یعنی کارهایم نمایشی است، جدی نگیرید و پیامی بود برای افرادی که منصوب خواهد کرد از این باب که شاید حتی بطور نمایشی عزلتان کنم اما شب تشریف منزل باهم دیزی دونفره خواهیم زد و به خلق‌الله ... . پس تنها را رفتنش عزل است. عزلی واقعی والا از بنیاد، کوثر و بانک با باند منتصبش جز ویرانه‌ای نخواهد ماند.

ارسال شده در : 30 فروردین 1402 ساعت 20:23


سلام حمید دروگری کد

سلام خسته نباشید آیا به جانبازان بعد جنگ تحمیلی ماده ۳۸ تلق می‌گردد منمون بزرگ وار

ارسال شده در : 30 فروردین 1402 ساعت 20:51


حسن

هرچه زودتر بهتر.

ارسال شده در : 30 فروردین 1402 ساعت 21:11


علی حاتمی

چرا بجای تغییر سیستم فرد جابجا میشود تازمانی که سیاست و سیستم سازمان متحول نشود این جابجاییها ره به جایی نخواهدبرد فقط دولت باید دیدگاه مثبت به جامعه هدف داشته باشد.

ارسال شده در : 31 فروردین 1402 ساعت 01:28


حسن

اصلان نه ایشان نه آقاب فخاری خوب نیستن

ارسال شده در : 31 فروردین 1402 ساعت 15:57


محمد

آقای قاضی زاده هاشمی واقعا ازاین همه دروغ وشعارتوخالی که جزء اینکه خانواده های شهدا وجانبازان وآزادگان راجریحه دارمیکنید سوددیگری برای انها ندارید خسته نشده اید؟؟؟!!! شما اگرراست میگویید حقوق این اقشارراکه درسال گذشته بعداز پنج ماه ناقص پرداخت کرده اید وهنوز درفروردین امسال حقوقها راطبق قانون اصلاح نکرده ایدومعوقه پرداخت نکرده اید را اصلاح ومعوقه سال گذشته و۱۹ درصد باقی مانده ان رااصلاح وپرداخت کنید ، ورود ماشین برای جانبازان پیش کش شما ، واقعا ماباید تاسف این دولت رابخوریم که شما رادراین منصب نشاند؟؟؟!!! شما خانواده معزز شهدا، جانبازان وآزادگان راچی فرض کرده اید؟؟؟!!!

ارسال شده در : 31 فروردین 1402 ساعت 19:05


عبدالله

سلام علیکم جمیعا و رحمه‌الله و برکاته عرض قبولی طاعات و عبادات تمام هم‌رزمان ارجمند و دلاور با همدیگر این دعا را به محضر مقدس خداوند تبارک و تعالی تقدیم میداریم : ✓✓✓ خدایا به حق پهلوی شکسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها سببی ساز که جناب آقای مهندس اوحدی یا جناب آقای فتاح مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران را عهده دار شوند

ارسال شده در : 1 اردیبهشت 1402 ساعت 02:05


یادگار شهید

اقای قاضی زاده یک دیوار فی مابین خود ( مدیران و دوستان و اشنایان)و خانواده های شهدا کشیده است و هرگونه انتقادی به مدیران زیر مجموعه خود را به بدترین شکل پاسخ میده ولی خدا جای حق نشسته و اه همسران و فرزندان شهید و جانبازان و خانواده های شان جوری دامن این عشق منصب ها را خواهد گرفت که فقط برای پر کردن روزومه خود پا به این نهاد مقدس گذاشته اند گوشه ای از خدماتی که در دوره ایشان انجام شده؛ جلوگیری از تحصیل فرزندان شاهد ( با پرداخت نکردن حق تحصیل به دانشگاه ازاد که باعث شد از این به بعد فقط با کنکور ورودی پرداخت بشه)، واریز نکردن معوقات، سنگ اندازی برای کارکنان(فرزند شهید) در اکثر سازمانها و شرکتهایی که مشغول بکار هستند، توهین های که با هدف از بین بردن جایگاه و قُبح ایثارگران توسط مدیران زیر مجموعه ایشان انجام میشه و پیگیری نکردن حق شرعی و قانونی غرامت جنگی قطعنامه ۵۹۸

ارسال شده در : 1 اردیبهشت 1402 ساعت 02:42


مفسر

در پاسخ به جناب آقای داود امام‌علی‌زاده عارضم که : خلط مبحث می‌فرمائید قربان. پاسخ شما در متن خود شما مستتر است. آنجا که فرمودید: مسئول. ما تاکنون مسئولی که محل سوال باشد و پاسخگو در بنیاد ندیدیم که تائید کنیم. آن کلید هم پیشکش شما و دوستانتان، انشاالله که هرکسی با محبوبش محشور شود. مادامی که درب بر پاشنه گرد و خاک اضافی از باب پوشش واگذاری‌های فراقانونی می‌چرخد، آش همین آشست و کاسه همین. کافی‌است مستندات و مبایعه‌نامه‌های دو مورد فروش املاک الف/= ساختمان مرکزی شرکت توسعه دیدار ایرانیان در خیابان بخارست و ب/= دفتر مرکزی شرکت عمران و مسکن آباد دی (عماد) در موسیوند، را جرات کنند و منتشر کنند، خواهید دید نوع و شرایط فروش در معاهدات گلستان و ترکمان‌چای یک پاراگرافش شرف دارد به تمام متون اعلامی، فروش کنونی.

ارسال شده در : 3 اردیبهشت 1402 ساعت 00:16


عنایتی

سلام ریاست بنیاد آقای دکتور متاسفانه فقط نظار گر این است که ببیند کدام مسئول خوب و برای ایثار گران کار می کند در بنیاد سری آن شخص را به یک بهانه ای

ارسال شده در : 4 اردیبهشت 1402 ساعت 22:04


عنایتی

سلام جناب آقای قاضی زاده هاشمی ریاست محترم بنیاد در بنیاد تا ببیند چه کسی برای جانبازان تلاش می کند تلاش برای رفاه ایثار گران کار می کند آن شخص را به هر دلیلی به هر بهانه‌ ای ایشان را سری اخراج می کند وافرادهایی را به سر کار می آورد دروست هم عقیده خودش محروم است در طی نزدیک به دو سال چه کرده

ارسال شده در : 4 اردیبهشت 1402 ساعت 22:12


ایثار گر ناشناس

سلام وعلیکم هیچ کسی راضی به ادامه ریاست در بنیاد آقای دکتور قاضی زاده هاشمی رانداردکل جامعه ایثارگری از آقای دکتور راضی نیستند از اول ورود به بنیاد مثل رادیو ضبت فقط تحول بزرگ خالی تا به حال از اول ورود برای یک بار پیگیری خودرو وحق پرستاری وغیره نشد جانبازی می شناسیم که 9ماه تمام به دنبال ملاقات بوده آخر نشد

ارسال شده در : 4 اردیبهشت 1402 ساعت 22:21


علی پروبال زن

در بنیاد شهید تحولات زیادی توسط آقای قاضی زاده هاشمی انجام گرفت مثلاً کل افراد ستاد انتخاباتی ایشان در بنیاد شهید بدون هیچگونه آزمون استخدامی مشغول به کار شدند و ستاد انتخاباتی ایشان تبدیل به ستاد کاریابی شد ،😬

ارسال شده در : 3 مرداد 1402 ساعت 14:37


علی

دقیقا رانت استخدام نیرو های ستاد انتخاباتیشون

ارسال شده در : 22 اردیبهشت 1403 ساعت 12:39


قادر

قادر هرچه زودتر قاضیزاده ازبنیتد برود هم بنفع خودشه وهم بنفع ایثارگران

ارسال شده در : 10 خرداد 1403 ساعت 04:10


خادم

قاضیزاده درمقابل ایثارگران ایستاده بود کارش فقط خیانت به ابثارگران بود به ایثارگران انگ معاند مفتخور زیاده خواه چسبوند ولی به دارودسته های خودت خوب کمک میکردوامهای بلاعوض کم درصد ولی به سایرجانبازان وکل ایثارگران دستورمیپاد اسپری فلفلی وبا باتون پذیرائب میکردن خدا ازش نگدره زدن مچ دست من شکست دیگه هم خوب نشد ولی خدا گیرنده تقاص ایثارگران است

ارسال شده در : 24 تیر 1403 ساعت 12:15


ارسال نظرات

;