کرملین: شورای امنیت نیازمند تحول است

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: شورای امنیت سازمان ملل برای حداکثر اثربخشی نیازمند تحول است.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد: اطلاعاتی درباره شایعات مربوط به بیماری (رمضان) «قدیروف» (رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن) نداریم.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص ادامه داد: رئیس جمهور (منطقه خودمختار) چچن هیچ ملاقاتی با «پوتین» رییس جمهور روسیه نداشته است.

وی در ادامه اضافه کرد: شورای امنیت سازمان ملل متحد برای حداکثر اثربخشی نیازمند تحول است؛ این امر مستلزم اجماع همه شرکت کنندگان خواهد بود.

«دیمیتری پسکوف» در بخش دیگری از سخنان خود، اضافه کرد: بعید است اظهارات «شولتز» (صدراعظم آلمان) در خصوص شرایط مذاکرات بین روسیه و کی یف بیانگر درک واقعیت از سوی برلین باشد.

این در حالیست که وی پیشتر گفته بود که «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه و «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان فرصت میانجی‌گری در جنگ اوکراین را از دست داده اند.

«اولاف شولتز» صدراعظم آلمان یکشنبه ۲۹ مرداد ماه سال جاری در سخنانی اعلام کرد: غرب باید سال های طولانی از اوکراین حمایت کند. آنچه ما نمی‌ خواهیم این است که جنگ بین روسیه و اوکراین به جنگ بین روسیه و ناتو تبدیل شود. در این راستا، هماهنگی و سنجیدن دقیق آینده مهم است.

ارسال نظرات

;