فقط یک عملیات ما کافی است تا اسرائیل را بشکند

فرمانده کل سپاه ماجرای غزه را یک ضلع از هندسه تقابل اسلام با کفر دانست و ضربتی که دشمن در عملیات طوفان الاقصی خورد را بی‌نظیر، استثنایی و کاملا غافلگیر کننده عنوان کرد.

سردار سرلشکر «حسین سلامی» صبح امروز (شنبه) در کنگره ملی بزرگداشت شش هزار و ۵۵۵ شهید استان لرستان گفت: شهیدان باتجلی ایمان، عشق عاشورایی و عمل عاشورایی در مقابل دشمنان ایستاد انچه این امت در دوران دفاع مقدی انجام داده بی‌مثال و بی‌نظیر است و این جریان ادامه دارد.

وی بیان کرد: موجودیت ما، هویت ما، شخصیت ما، پیشرفت ما، استقلال ما، آزادی ما و همه این‌ها مدیون خون پاک این شهیدان است و به همین دلیل می‌بینید خیابان‌ها پر طراوت است و قلوب شما پر از محبت به شهیدان است باید با چنین کنگره‌ها و یادواره‌هایی فرهنگ عظیم دفاع مقدس را به نسل‌های جوان منتقل کنیم.

سرلشکر سلامی بیان کرد: راه سعادت مسلمانان از برکشیدن شمشیرها و حضور در میدان می‌گذرد چرا که دشمنان نمی‌توانند درخشش نور خداوند را ببینند و همه استعدادهای خود را به میدان می‌آوردند و تاریخ انقلاب این را نشان داده است.

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی می‌جنگند مگر اینکه شما از دین خود دست بردارید. ماجرای غزه هم امتداد همین تقابل و یک ضلع از هندسه تقابل اسلام با کفر است، گفت: ضربتی که دشمن در عملیات طوفان الاقصی خورد بی‌نظر، استثنایی و کاملا غافلگیر کننده بود.

وی با اشاره به عکس‌العمل رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی او گفت: عکس العمل‌های دیوانه‌وار نشان می‌دهد هیچ عقلی در بزرگان (ائمه کفر) از جمله فرانسه، انگلیس اسرائیل وجود ندارد و سرگردان، عجول، دست‌پاچه، نگران، مطرب، خسته و شکست خورده هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا در ۴ دهه گذشته خنجرهای زهرآگین را در قلب امت اسلام فرو برده‌اند، گفت: وجود قوم صهیونیست در قلب امت اسلام چه‌معنایی دارد؟ آن‌ها به‌دنبال ناامن کردن مناطق اسلامی هستند و تا زمانی که آن‌ها باشند جز شرارت و ناامنی نخواهیم دید، در جای دیگری تکفیر را پرورش دادند تا جهان اسلام را بحرانی کنند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران ادامه داد: ابتدا سراغ جمهوری اسلامی ایران آمدند و ۸ سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و با شکست سنگین و مفتضحانه بدرقه شدند؛ اما جنگ تمام نشد و در همه صحنه‌ها با آن‌ها جنگیدیم و در تمام صحنه‌ها فرار کردند و به‌خوبی شکست خوردن را آموخته‌اند.

سرلشکر سلامی با تأکید به اینکه "عرصه را بر دشمنان تنگ کرده‌ایم گفت: چرا امروز این‌ها غوغا می‌کنند؟ اسرائیلی‌ها آرام می‌خوابیدند، چون تصور می‌کردند دستگاه اطلاعاتی و ارتش مجهز با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها از آن‌ها مراقبت می‌کند؛ اما طوفان الاقصی همه چیز را فرو ریخت و بیش از مساحت غزه را از اسرائیلی‌ها پس گرفتند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت: فقط یک عملیات بیت‌المقدس ما کافی است تا اسرائیل را بشکند. امروز اسرائیل سرزمین ناآرامی‌ها و سرزمین کابوس‌های سخت است، هر روز یک مقام اروپایی به آنجا می‌رود تا به آن‌ها تنفس مصنوعی بدهد تا آن شکست سنگین را جبران کنند.

وی اظهار کرد: در تمام عملیات‌های زمینی تا کنون اسرائیلی‌ها شکست خورده‌اند، آن‌ها توانایی جنگ با حماس را ندارند، زمین نقطه قوت حماس است و اگر زمینی جنگ کنند بلعیده خواهند شد و غزه مدفن آن‌ها خواهد شد.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا، انگلیس، آلمان و دیگر حامیان اسرائیل دست به دست هم داده‌اند تا کودکان فلسطینی را نابود کنند، اما بدانید غزه استوار می‌ماند و دشمنان مانند دیگر جنگ‌ها روسیاه و شکست‌خورده منطقه را ترک خواهند کرد.

ارسال نظرات

;