نیروی انسانی کارآمد مهمترین پشتوانه و سرمایه بنیاد است

مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست با جمعی از روسا و کارکنان استان ضمن تشریح قوانین و بخشنامه‌های این حوزه گفت: نیروی انسانی کارآمد سرمایه بنیاد و پشتوانه ای محکم جهت نیل به اهداف مهم و ارتقاء این نهاد مقدس است.

به گزارش شهید نیوز به نقل از ایثار، سید حسین نازاریان مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان گلستان  با جمعی از روسا و کارکنان استان گفت: رویکرد جدید بنیاد به نیروی انسانی باانگیزه، کوشا و متعهد است که در این مسیر تلاش خواهد شد از ظرفیت کلیه کارکنان سازمان به خوبی بهره‌گیری شود.
وی روزمرگی، بی‌انگیزگی و عدم پویایی مجموعه را یکی از بزرگترین آفت‌های سیستم اداری کشور توصیف کرد و افزود: برای جلوگیری از این معضلات باید فرهنگ پویایی و توسعه در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به عنوان فرهنگ غالب نهادینه شود. پرورش نیروی انسانی کارآمد پشتوانه محکمی برای دستیابی به اهداف بلند مدت در هر سازمانی به شمار می‌رود. یکی از اقدامات بنیاد در راستای ایجاد انگیزه بین کارکنان زمینه سازی جهت رشد و ارتقا شغلی کارکنان مجموعه با نگاه به شایستگی‌های فردی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ما به‌عنوان یک خدمتگزار صادق و با خودباوری در انجام صحیح امورات محوله اداری در خدمت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستیم تا رضایت حداکثری این قشر معزز را که مهمترین اصل در برنامه عملیاتی بنیاد است را به دست آوریم.هدف غایی در این برنامه افزایش مطلوبیت جامعه معظم ایثارگری است و با لطف الهی با اجرای این طرح از ابتدای سال آینده به اهداف فوق الذکر خواهیم رسید.
طالع‌زاری تاکید کرد: اعتماد جامعه ایثارگری به بنیاد از سرمایه‌های اصلی ماست و تمام تلاش خادمان شهدا و ایثارگران باید در راستای خدمت‌رسانی به آن‌ها باشد که این سرمایه عظیم معنوی از بین نرود.

ارسال نظرات

;