مامور قانون را ذبح قانون عدم حمایت نکنید

عدم حمایت از مامورین محترم نیروی انتظامی و محدودسازی آنها و کم کردن اختیارات پلیس همواره مورد بحث بوده است اما اینکه یک نیروی خدوم که بارها تشویق شده به قصاص به جرم قتل عمد یک اغتشاش گر در جریان ززآ محکوم شود بسیار قابل تامل است .

۸ آذر۱۴۰۱ بعد از بازی تیم ملی فوتبال مقابل آمریکا در جام جهانی، فردی به نام مهران سماک براثر اصابت گلوله ساچمه‌ای در بندر انزلی فوت کرد که در رابطه با این موضوع پرونده قضایی برای یک مقام سابق انتظامی شهرستان بندر انزلی در دادسرای نظامی استان تشکیل شد.

دادگاه پس از انجام تحقیقات و برگزاری جلسات متهم پرونده را به قصاص محکوم کرد. پس از صدور رای در دادگاه بدوی و با اعتراض متهم و وکیل پرونده دیوان عالی کشور برای بررسی اعتراض صورت گرفته وارد عمل شد.

اکنون رای قطعی علیه ایشان صادر شده است و مهم اینکه برای شکسته نشدن اقتدار نیروی انتظامی رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور رئیس جمهور باید مداخله کند.

 

همچنین در حاشیه حکم اعدام برای فرمانده سابق بندر انزلی استان گیلان سرگرد جوانمرد پیشنهاد می شود ازین پس، همه قضات دادگاه ها از نظر خدمتی مکلف شوند تا در جریان اغتشاشات خودشان در کنار ماموران مظلوم نیروی انتظامی در صحنه باشند هم ناسزا بشنوند و هم چاقو بخورند و هم هدف گلوله قرار گیرند بعد اجازه داشته باشند در مسند قضاوت بنشینند و قضاوت نمایند.

شورای عالی امنیت ملی خصوصا شخص رئیس جمهور باید دخالت کند و نگذارد این حکم اجرا شود چرا که موضوع بغی و مصداق افراد باغی پیرامون این حکم مطرح است و اگر این حکم اجرا شود اقتدار نیروی های خدوم انتظامی شکسته می‌شود و شما باید آماده جسارت و جرأت اغتشاشات گران در فتنه های آتی باشید.

 

حمید چراغی

مقتدر مظلوم واقعاً برازنده ایرانه، توی جمهوری اسلامی جلوی ارازل و اوباش رو نگیری کشورت رو نابود میکنن، اگه جلوشون رو بگیری اعدام میکنم ؟!

ارسال شده در : 13 فروردین 1403 ساعت 13:44


ارسال نظرات

;