معاون حفاظت پرسنلی مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران در ایلام:

بنیاد شهید مقدس ترین دستگاه اجرایی کشور است

معاون حفاظت پرسنلی مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه بنیاد شهید مقدس ترین دستگاه اجرایی کشور است، گفت: خدمت در این دستگاه اجرایی برای کارکنان افتخار و سعادت محسوب می شود.

به گزارش شهید نیوز به نقل از «ایثار»، صراط‌جو، معاون حفاظت پرسنلی حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر ۲ روزه به استان ایلام ضمن بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، در دیدار صمیمی و بصیرتی با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز شرکت کرد.

صراط جو در این دیدار با اشاره به اینکه بنیاد شهید مقدس ترین دستگاه اجرایی کشور است، گفت: کار کردن در بنیاد شهید و امور ایثارگران افتخار و سعادت بزرگی برای کارکنان این دستگاه اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به خانواده های معظم شهدا، ارزش فعالیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران را دوچندان کرده است، افزود: مجموعه حراست در ادارات کل بنیاد شهید به دنبال کمک در جهت هم افزایی و همدلی در بین کارکنان و خدمات بیشتر به جامعه هدف است.

وی تصریح کرد: صیانت از نیروی انسانی و پیشبرد امور در مسیر صحیح مهمترین وظیفه حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است.

وی در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و مجموعه حراست این اداره کل، افزود: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمتگزاری در خور شأن خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، تلاش کنند.

ارسال نظرات

;