دکتر اسلام کریمی کاندیدای انتخابات مرحله دوم هیئت امنای موسسه اندوخته شاهد:

باید از ظرفیت نخبگان جامعه ایثارگری در موسسه اندوخته شاهد استفاده شود

دکتر اسلام کریمی کاندیدای انتخابات مرحله دوم هیئت امنای موسسه اندوخته شاهد است که با سوابق اجرایی و مدیریتی بالا پا به عرصه این انتخابات گذاشته است.

سوابق مدیریتی:

رئیس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد

رئیس هیئت مدیره شرکت شاهد

مدیرکل مرکز دانش پژوهان و تشکلهای شاهد و ایثارگر کشو رئیس مرکز نخبگان شاهد و ایثارگر کشور

مدیرکل ورزشی اردوبی حج و زیارت بنیاد شهید و امور ایثارگران

تحصیلات:

دکتری مدیریت عالی بانکداری

دکتری مدیریت منابع انسانی

دکتری مدیریت ورزشی مدرس دانشگاه

دکتر اسلام کریمی کاندیدای انتخابات مرحله دوم هیئت امنای موسسه اندوخته شاهد در گفتگو با خبرنگار شهیدنیوز گفت: باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و توجه رهبر معظم انقلاب در خصوص واگذاری موسسه اندوخته شاهد به فرزندان شاهد و ایثارگران، ضروری است نخبگان جامعه ایثارگری در این عرصه حضوری فعال و سازنده داشته باشند.

وی ادامه داد: باتوجه به شناخت و تجربه ای که در حوزه های مختلف ایثارگری دارم امیدوارم بتوانم منشا اثر باشم.

کاندیدای انتخابات هیئت امنای موسسه اندوخته شاهد ضمن بر شمردن تجربیات گذشته خود اظهار داشت: سابقه فعالیت به عنوان رییس هیت مدیره و عضو هیئت امنای شرکت شاهد موجب شده تا در این زمینه شناخت خوبی از مجموعه های بنیاد شهید به خصوص موسسه اندوخته شاهد داشته باشم.

 

وی ادامه داد: موسس شرکت شاهد حضرت امام راحل(ره) بودند که با دید آینده نگری که نسبت به فرزندان شاهد داشتند آن را تاسیس نمودند. اما متاسفانه این مجموعه به دلایل مختلف و علی رغم پتانسیل بالا نتوانسته نقش خود را در اقتصاد کشور و جامعه ایثارگری ایفا نماید. مشکلات عدیده ای بر این شرکت حاکم است که نتوانسته برای منافع پایدار همسران و فرزندان شهدا خلق ارزش نماید.

 

دکتر اسلام کریمی افزود: تلاش داریم همانطور که در صندوق ذخیره شاهد شفافیت را افزایش دادیم و رضایتمندی بیش از ۹۷درصدی از صندوق به وجود آمد در موسسه اندوخته شاهد هم این موضوع را محقق نماییم.

 

وی با بیان اینکه در ابتدا تلاش خواهیم کرد در عین صداقت و شفافیت وضعیت واقعی موسسه را برای جامعه ایثارگری تشریح نماییم تصریح کرد: با مشارکت جامعه ایثارگری و نقش آفرینی مدیران باتجربه و نخبگان شاهد و ایثارگر این شرکت می تواند نقش خود را در اقتصاد کشور و خانواده های شهدا ایفا نموده و برای سهامداران خلق ارزش نماید.

 

دکتر اسلام کریمی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش داریم با شکل گیری مدیرت جهادی در این مجموعه و با توجه به زیر ساخت های مناسب موجود، فضای کسب و کاری جدیدی را ایجاد نماییم تا این شرکت بتواند رضایتمندی لازم را از جامعه هدف کسب نماید.

ارسال نظرات

;