مادر شهیدان «حمید و مجید نجفی» از مشهد به فرزندان شهیدش پیوست

حاجیه خانم‌ «صدیقه دائمی نژاد» مادر معظم شهیدان والامقام «حمید و مجید نجفی» از مشهد مقدس در ۹۸ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش شهید نیوز به نقل از «ایثار»، حاجیه خانم‌ «صدیقه دائمی‌نژاد» مادر معظم شهیدان دوران دفاع مقدس «حمید و مجید نجفی» در سن ۹۸ سالگی به علت کهولت سن و بیماری، پس از تحمل درد و رنج دوری از فرزندان رشیدش، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک مادر معظم شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس، فردا دوشنبه ۲۱ خردادماه ساعت ۹ صبح از مقابل مهدیه مشهد مقدس، خیابان امام رضا (ع) به سمت بارگاه ملکوتی ثامن الائمه (ع) و پس از طواف و اقامه نماز، به گلزار شهدای آرامستان خواجه ربیع مشهد مقدس منتقل و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.
 
شهید «مجید نجفی» در اول اردیبهشت ۱۳۴۴ و شهید «حمید نجفی» در ۲۸ مرداد ۱۳۴۷ در تربت جام دیده به جهان گشودند و به ترتیب در ۲۲ بهمن ۱۳۶۴ در اروندکنار بر اثر اصابت ترکش و ۱۹ دی ۱۳۶۵ در خرمشهر (عملیات کربلای ۵) بر اثر اصابت ترکش به سر به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.

گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۳۹۸ شهید، ۵۵ هزار و ۸۰۴ جانباز و سه هزار و ۳۹۸ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

ارسال نظرات

;