تبیین سیره عملی زندگی شهدا و ایثارگران ایران اسلامی را بیمه خواهد کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه تبیین سیره عملی زندگی شهدا و ایثارگران ایران اسلامی را بیمه خواهد کرد، گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود.

به گزارش شهید نیوز به نقل از ایثار، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به اتفاق دکتر علی محمد زنگانه، استاندار گلستان در سفر به شهرستان گالیکش ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهر با جانباز گرانقدر«ابراهیم خسروی» دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در این دیدار با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند بیان کرد: تجلیل و تکریم از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس کوچک‌ترین قدمی است که می‌توان برای این عزیزان برداشت و این اقدام باید به یک فرهنگ بین مسئولین تبدیل شود.
وی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین وظایف مسئولان رسیدگی و حل مشکلات خانواده های معزز شهدا و ایثارگران است و بنیاد شهید و امور ایثارگران با تمام توان پیگیر مطالبات جامعه ایثارگری است.
 
دکتر جمال اسدی تصریح کرد؛ امنیت امروز ایران اسلامی حاصل جانفشانی و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران گرانقدری است که خالصانه و با عزت در راه پایداری و جاودانگی این مرز و بوم، گران ترین هستی خویش را بخشیدند و با شعار آزادگی و  ایثار، چراغ راه آینده ملت شدند.

ارسال نظرات

;