واگذاری سازمان اقتصادی کوثر باید متوقف شود

تخلف های دقیقه نود در روزهای پایانی ریاست قاضی زاده بر بنیاد

شنیده ها حاکی است که پس از نارضایتی جامعه ایثاگری از قاضی زاده هاشمی برای واگذاری سازمان اقتصادی کوثر، اکنون تیم مستقر در حال تسریع در تبادل اسناد واگذاری در روزهای پایانی کار دولت سیزدهم است.

با وجود دستور اخیر جناب ‌آقای‌ مخبر مبنی بر عدم امضای هرگونه اسناد در ایام باقی مانده از دولت شهید رئیسی، به دستور‌ قاضی‌زاده‌هاشمی در سازمان‌اقتصادی‌کوثر، اسناد انتقال شرکت‌ها به بنیاد مستضعفان در حال امضا است که تخلف محسوب می‌شود.

نیروهای توانمند و متخصصی از فرزندان شهید در سازمان ‌اقتصادی‌کوثر حضور دارند که در دوره ریاست قاضی‌زاده‌هاشمی بر بنیاد شهید بسیاری از آنها یا سرکوب شدند یا برایشان پرونده‌‌سازی شد و یا به انزوا کشانده شدند.

حال که به روزهای پایانی حضور وی در بنیاد شهید نزدیک می شویم پیشنهاد می گردد در راستای شفافیت و ارزیابی عملکرد قاضی‌زاده‌هاشمی درباره سازمان‌اقتصادی‌کوثر، جلسه‌ای با حضور ایشان و فرزندان شهید حاضر در آن مجموعه برگزار شود.

فروش سازمان اقتصادی کوثر توسط قاضی‌زاده‌هاشمی شروع شد برای آنکه بار نامدیریتی را از دوش خود بردارد و از سوی دیگر بتواند با خرج بخشی از پول حاصل از آن رضایت بخشی از جامعه شاهد و ایثارگر را کسب کند تا از خود برای ریاست جمهوری قهرمان بسازد. اما ورود به موقع و مدبرانه دفتر مقام معظم رهبری مانع از فروش خودسرانه و خرجهای نامعلوم شد. لکن مابازای فروش کوثر برخی سهام غیر مدیریتی از شرکت‌های بنیاد مستضعفان نصیب بنیاد شهید شده که موجب نارضایتی‌های فراوان فرزندان شهدا شده است. لذا با توجه به مقاصد غیرمسئولانه قاضی‌زاده‌هاشمی و دستور اخیر او به تسریع در امضای اسناد واگذاری، به صلاح است ادامه این واگذاری تا استقرار دولت جدید متوقف گردد.

یکی از مولفه های مهم دولت شهید رئیسی قانونمداری و عمل به قانون برای مبارزه با فساد است موضوعی که انتظار می رود بنیاد شهید در این دوره نسبت به آن التزام عملی داشته باشد.

محمد

قاضی زاده رو راه میدادن با ترامپ و بایدن هم در یک جبهه وارد میشد بلکه حفظ ش کنن متاسفانه شهید رییسی به خاطر اینکه در انتخابات خودشون رو مدیون ایشون می دونستن ، خانواده بزرگ ایثارگری رو تحویل ایشون دادن ، اما نمی دونستن که خودشون وام دار قاضی زاده هستند و جامعه ایثارگری وام دار قاضی زاده نیستن ، در حق ایثاگران کشور علی الخصوص کوثر ظلم شد ، من حلال نمی کنم قاضی زاده توهین بزرگی به ایثارگران بود

ارسال شده در : 20 تیر 1403 ساعت 15:18


ارسال نظرات

;