بانک دی باید همواره از منافع ایثارگران دفاع کند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با ابراز رضایت از عملکرد بانک دی در استان ایلام در خدمت به جامعه ایثارگری، بیان کرد: بانک دی باید همواره از منافع ایثارگران دفاع کند و به این قشر عزیز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش شهید نیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دیدار با حق‌وردی نماینده بانک دی مرکز و رضا روان رئیس بانک دی شعبه استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بانک دی را عضوی از خانواده بنیاد برشمرد و گفت: بانک دی و بیمه دی از نظر حقوقی و حقیقی موسسات مستقلی هستند ولی از آنجا که حجم زیادی از سهام این موسسات متعلق به ایثارگران است، بنیاد حامی آن‌ها است تا بتوانند به خوبی وظایف خود را به انجام رسانند.

▫️اسدی با ابراز رضایت از عملکرد بانک دی در استان ایلام در خدمت به جامعه ایثارگری، بیان کرد: بانک دی باید همواره از منافع ایثارگران دفاع کند و به این قشر عزیز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

▫️مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تعامل میان بنیاد و بانک دی را بسیار حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع باید همواره در رأس امور بانک دی باشد، چرا که عمده مراجعان به این بانک از جامعه ایثارگری هستند.

ارسال نظرات

;