تقدیر مشاوران وزرا در امور ایثارگران از اقدامات قاضی‌زاده هاشمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران

مشاوران وزرا و دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران با اهدای لوح تقدیری از اقدامات مؤثر بنیاد شهید و امور ایثارگران و نگاه مثبت و فهم دقیق از تأثیرگذاری مشاوران حوزه ایثارگران تقدیر کردند.

به گزارش شهید نیوز به نقل از «ایثار»، در متن این لوح تقدیر آمده است: برادر ارجمند جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران با روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی، بارقه‌های امید قلب و روح آحاد جامعه به خصوص ایثارگران عزیز را منور ساخت. اقدامات تحولی و تغییر نگاه، نگرش و آنچه شایسته جامعه هدف است در رویکرد جدید بنیاد شهید انقلاب اسلامی قابل درک، ملاحظه، سنجش و ارزیابی است. نگاه مثبت و فهم دقیق و عمیق از تأثیرگذاری مشاوران در حوزه خدماتی و ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت باعث اطمینان و انگیزش چندین برابری خادمان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی گردیده که هم بدین منظور و هم اقدامات مؤثر ذیل از تلاش‌های شش ماهه آن برادر جانباز انقلابی و جهادی از طرف خیل عظیم ایثارگران وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اجرایی از مجاهدت و تلاش‌های مؤثرتان تقدیر و تشکر بعمل می‌آید از خداوند سبحان توفیقات روز افزون حضرتعالی را خواهانیم. اقدامات شش ماهه:

افزایش قابل توجه بودجه سال ۱۴۰۱

افزایش ۶۰٪ کمک معیشتی

افزایش ۶۰% حق پرستاری 

آغاز پرداخت پاداش‌ها و بهره‌مندی بیش از ۴۰۰ هزار ایثارگر در این خصوص

برنامه‌ریزی برای اعزام ۳۰ هزار نفر به عتبات عالیات پس از سال‌ها تأخیر

پرداخت تمام بدهی‌های بنیاد شهید به طلبکاران

شروع به ساخت ۱۰ هزار تخت آسایشگاهی و بیمارستانی برای ایثارگران

شروع به احداث دو کمپ در جنوب و شمال کشور (رامسر، قشم) با استعداد پذیرایی یک میلیون نفر در سال

پیگیری واگذاری خودرو به ایثارگران بعد از ده سال تأخير

و واگذاری ۱۰ هزار خودرو

تسهیل و تسریع در روند ابلاغ‌ها و بخشنامه‌ها با امضاء ریاست محترم جمهور و معاون اول و همچنین ریاست عالی بنیاد شهید در حوزه (طرح سلام شهید، طرح سپاس و برنامه‌های ۲۱ گانه مشاوران)

حضور فعال و صمیمی و تأثیرگذار ریاست بنیاد شهید در جمع نشست‌های ماهیانه مشاورین وزراء و گردهمایی ایثارگران دستگاه‌ها گفتنی است، این لوح تقدیر به امضای مشاوران وزرا و دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران رسیده است .

ارسال نظرات

;