اذعان مقام صهیونیست به قدرتمندی ایران در حوزه سایبری

رئیس سازمان سایبری رژیم صهیونیستی تایید کرد ایران با همراهی حزب الله و حماس به یکی از قدرت‌های حوزه سایبری تبدیل شده است.

«گابی پورتنوی» رئیس سازمان سایبری رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) با اشاره به حملات سایبری انجام شده علیه نهادهای این رژیم تاکید کرد «ایران امروز در کنار حماس و حزب‌الله به یکی از بازیگران اصلی عرصه سایبری مبدل شده است.»

براساس گزارش روزنامه معاریو، رئیس سازمان سایبری رژیم صهیونیستی ادعا کرد این رژیم به منظور تقویت خود در برابر حملات سایبری علیه اقتصاد و جبهه داخلی به دنبال ایجاد «گنبد سایبری» است.

پورتنوی با نسبت دادن حملات سایبری گسترده علیه این رژیم به ایران، ادعا کرد: «ما سال گذشته حدود ۱۵۰۰ حمله سایبری مختلف علیه جبهه داخلی را خنثی کردیم.»

در همین راستا اوایل هفته جاری گروه هکری «عصای موسی» با انتشار ویدئویی در وبگاه خود از هک کردن تلفن سه مقام صهیونیستی خبر داد و شماره موبایل سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده سابق جبهه شمالی در اراضی اشغالی و رئیس سابق یگان «MIA» موساد را در این ویدئو منتشر کرد.

این گروه در پایان هشدار داد: «ما هشدار داده بودیم که این تازه شروع راه است و شما به زودی در تاریکی فروخواهید رفت. آسیب‌های جبران ناپذیری در زمینه سایبری و زیرساخت‌هادر انتظار شماست. از این به بعد باید بهای هر خون ریخته شده را پرداخت کنید.

«عصای موسی» و «سایه سیاه» بارها اطلاعات حساس و نظامی رژیم صهیونیستی را هک و آن‌ها را در دسترس عموم قرار داده اند. «عصای موسی» یک ماه بعد و در بهمن ۱۴۰۰ در بزرگترین حملات سایبری گسترده خود اطلاعات زیادی از رژیم اشغالگر صهیونیستی افشا کرد. به طوری که بسیاری از تحلیلگران و منابع خبری عبری زبان از این حمله به عنوان بزرگترین حمله سایبری به زیرساخت‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نام بردند.

روزنامه انگلیسی «گاردین» نیز چندی پیش فاش کرد افراد ناشناس با استفاده از یک برنامه تناسب اندام آمریکایی از نیروهای رژیم صهیونیستی جاسوسی کرده و پایگاه‌های سری نظامی و هسته‌ای این رژیم را شناسایی کردند.
 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات

;