بیانیه کانون فرزندان شهید قزوین در پی توهین یکی از فعالان فضای مجازی به مقام شامخ شهدا

کانون فرزندان شهید استان قزوین در پی اظهارات و مطالب توهین‌آمیز یکی از فعالان مجازی استان نسبت به مقام شامخ شهدا، نظام اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا بیانیه‌ای را به شرح ذیل صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

 

*رهبر معظم انقلاب: هرکسی که سعی کند که به خانواده‌های شهدا اهانت بشود یا بی‌اعتنائی بشود یا مورد تعرّض زبانی قرار بگیرند، به این کشور خیانت کرده؛ [چون] اینجا بحث نظام نیست، بحث کشور است؛ به کشور خیانت کرده.*

 

 

در سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها که دل‌ها متوجه و عزادار این فرزند شهیدِ کربلا بود، فردی که خود را خبرنگار معرفی می‌کند و دارای سابقه‌ی سوء رفتار در فضای مجازی و هتک حرمت مسئولین و نهادهای انقلابی است، *اقدام به انتشار مطالبی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، توهین به مقام شامخ شهدا و تمسخر شهادت، توهین به خانواده معظم شهدا و «فرزندان شهید» نموده* و با زیر سوال بردن خدمات نظام در حوزه‌های دفاعی و امنیتی و پیگیری امور مربوط به ایثارگران و مدافعان حرم و تمامیت ارضی کشور، *موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف آحاد جامعه، به ویژه جمع کثیری از خبرنگاران استان، فرزندان شهید و دلسوزان نظام و انقلاب* شده است.

 

این کانون ضمن محکوم کردن خبط و خطای صورت گرفته توسط این فرد، از دادستان محترم عمومی و انقلاب قزوین، مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سازمان بسیج رسانه استان و از خبرنگاران فرهیخته و محترم تقاضا دارد در راستای ادای احترام به مقام شامخ شهدا، پاسداشت ارزش‌ها، تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دلجویی از یادگاران شهدا و مدافعان حرم و جلوگیری از تکرار اقدامات مشابه توسط این فرد، نسبت به اعلام انزجار و همچنین برخورد قانونی لازم با وی اقدام نمایند.

 

والسلام علیکم و رحمه الله

 

*کانون فرزندان شهید استان قزوین*

۱۲ شهریور ۱۴۰۱

علمی

ای بابا کلش مشکلات خانواده شهدا فقط همین چیزا بود

ارسال شده در : 12 شهریور 1401 ساعت 22:46


منور

باسلام و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اهل بیت(س). ضمن محکوم کردن اقدام توهین آمیز به شهدا و خانواده ی محترم و معزز شهدا...اگر مسئولین مربوطه ، از ابتدا نسبت به دفاع از آمران به معروف و ناهیان منکر واکنش نشان می دادند و پشتیبان آمران بودند الان این افراد جسارت نمی کردند. ما منتظر اقدام جدی مسئولین هستیم

ارسال شده در : 12 شهریور 1401 ساعت 23:46


ارسال نظرات

;