عادتی که باید ترک شود

عمو زاد ستاره کشتی ایران در رقابت های جهانی بلگراد، بیش از حد معمول دوبنده خود در سرشانه ها را لمس می کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدنیوز، بردهای پی در پی و هجوم های بی امان رحمان عموزاد در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزن 65 کیلو گرم، این کشتی گیر را محبوب دل هواداران ورزش اول ایران کرد. کشتی گیری که بدون توجه به نام و عنوان های متعدد حریفان خود، از دقیقه اول کشتی عرصه را بر رقبای خود تنگ می کرد و در همه پیچ و خم های کشتی، به دنبال امتیاز گرفتن بود.

نفس چاق و انرژی زیاد عمو زاد او را کشتی گیری متفاوت از بقیه خوب های دنیا در این وزن کرد تا ستاره تازه متولد شده ایران در رقابت های جهانی، به مدال طلای این رقابت ها دست یابد. این کشتی گیر 20ساله ایران که سابقه قهرمانی در رده نوجوانان و جوانان در آسیا و جهان را در کارنامه خود دارد، در این رقابتها و به خصوص در دیدار فینال یک حرکت را در جریان کشتی به دفعات تکرار کرد و موجب نگرانی هواداران کشتی ایران به جهت فرصت طلبی احتمالی حریفانش شد. صاف کردن دو بنده کشتی توسط عموزاد به دفعات و به خصوص در دیدار فینال توسط این ستاره دوست داشتنی می توانست موجب غفلت و استفاده رقبای او و به خصوص حریف آمریکایی در دیدار فینال شود که این اتفاق نیافتاد تا مدال طلا به کسی که لیاقتش را داشت برسد. 

باید دید این جزئی از عادت این ستاره نوظهور کشتی ایران است که باید در تمرینات با دخالت کادر فنی از سر او بیافتد و یا دوبنده قهرمان جهان از شانه های او لیز می خورد که باید از تکرار آن در آینده و قبل از مسابقات جلوگیری به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

;